Opkast og tabt 2 kg (38+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.611 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

mama10

Hej alle sammen,

som overskrift lyder har jeg tabt mig 2 kg på et døgn!! Igår havde jeg intet mad i maven fordi det simpelhen bare vil ud igen!! Jeg var så sløv og sov hele dagen. Jeg har læst mig frem til at man godt kan have kvalme i sidste del af gravititeten, men jeg har ik haft kvalme siden jeg har ca 14 uger henne!! Jeg er vildt nervøs for at have tabt mig så hurtig og at jeg ingenting kan spise! Ved bar ik hva jeg skal gøre.. Er så nervøs og bekymret for mit barn!:-(
hva skal jeg gøre??
Er der nogle af jer der har oplevet noget lign.?

Knus mama10 (38+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

jillkolsbjerg

mama10 skriver:

Hej alle sammen,

som overskrift lyder har jeg tabt mig 2 kg på et døgn!! Igår havde jeg intet mad i maven fordi det simpelhen bare vil ud igen!! Jeg var så sløv og sov hele dagen. Jeg har læst mig frem til at man godt kan have kvalme i sidste del af gravititeten, men jeg har ik haft kvalme siden jeg har ca 14 uger henne!! Jeg er vildt nervøs for at have tabt mig så hurtig og at jeg ingenting kan spise! Ved bar ik hva jeg skal gøre.. Er så nervøs og bekymret for mit barn!:-(
hva skal jeg gøre??

Knus mama10 (38+5)

Har desværre ingen råd....jo måske kiks? Det eneste jeg ved at at jeg i hvert fald ikke taber mig....æder konstant

Håber du får det bedre;-)

God bedring til dig.......og bebsen slf;-)

knus jill 34+4

Anmeld

27. februar 2010

mama10

jillkolsbjerg skriver:

Har desværre ingen råd....jo måske kiks? Det eneste jeg ved at at jeg i hvert fald ikke taber mig....æder konstant

Håber du får det bedre;-)

God bedring til dig.......og bebsen slf;-)

knus jill 34+4

Tusind tak for dit svar :-)
held og lykke med din gravititet..

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

mama10 skriver:

Tusind tak for dit svar :-)
held og lykke med din gravititet..

Tak;-) Nu har du jo heller ikke så længe til.......kan være bebsen er på vej.....

knus jill

Anmeld

27. februar 2010

LRJ

mama10 skriver:

Hej alle sammen,

hva skal jeg gøre??

Knus mama10 (38+5)

Hej  

det lyder ikk særligt rart, Men jeg fik af vide da jeg var på fødegangen forleden med meget opkast, at jeg SKULLE ringe igen hvis det kom igen, da det kan være svagreskabsforgiftning (mit var så heldigvis kun madforgiftning) - men Jeg ville ringe til dem med det samme !

Håber det bedste for dig og barnet

Anmeld

27. februar 2010

mama10

Lone H. skriver:

Hej  

det lyder ikk særligt rart, Men jeg fik af vide da jeg var på fødegangen forleden med meget opkast, at jeg SKULLE ringe igen hvis det kom igen, da det kan være svagreskabsforgiftning (mit var så heldigvis kun madforgiftning) - men Jeg ville ringe til dem med det samme !

Håber det bedste for dig og barnet

Hvor mange dage havde du kastet op da du kontaktet fødegangen??
Som sagt havde jeg kastet op i et helt døgn+nat.. Havde du også tabt dig?
Og tillykke med det "kun" var madforgiftning :-)

Anmeld

27. februar 2010

LRJ

mama10 skriver:

Hvor mange dage havde du kastet op da du kontaktet fødegangen??
Som sagt havde jeg kastet op i et helt døgn+nat.. Havde du også tabt dig?
Og tillykke med det "kun" var madforgiftning :-)

"kun" 1 time, MEN det var hele tiden og så ringede jeg derind og de ville se mig med det samme og ja havde tabt omkring 1,5 kg  dagen efter hvor jeg blev udskrevet igen, det er bestemt ikk sjovt, jeg havde så os meget meget kraftfulde plukkeveer sammentidig.. 

men jeg sys du li skal ringe derind og snakke med dem om det

Anmeld

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

mama10 skriver:

Hej alle sammen,

hva skal jeg gøre??

Knus mama10 (38+5)

Det kan jo også være noget af alt det der er i luften, kender en del der har ligget brak med opkast og influenza lign symptomer...

De 2 kg er nok mest væske du har tabt, det er det farlige ved opkast at man mister megen væske og tab af salt.

Så måske du lige skulle ind og have en pose saltvand i drop.

Anmeld

27. februar 2010

Tulle28

Jeg har lige ligget med roskildesyge, så der er vist noget i omløb for tiden. Jeg talte med fødegangen og de var MEGET obs på det -hvis det stod på i mere end et døgn skulle jeg tjekkes og evt. ind og have væske. Så ring hellere lige og tjek med dem. Det er ikke så godt at blive dehydreret når du er gravid og det bliver man lynhurtigt ved opkast og/eller diarre.

Anmeld

28. februar 2010

mama10

Mange tak for jeres svar.. Jeg er lige kommet hjem fra hospitalet efter en nat med saltvands drop. Nu har jeg det meget bedre og kan spise igen :-) tak for jeres råd.
Fortsæt god søndag :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.