Maltes ønske: chokoladekage med is mellem og karate som pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.856 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

HelleBelle

hvordan griber jeg det an??

Har tænkt at jeg jo kan bage og dekorere en chokoladekage og så må isen komme ved siden af, men har I andre forslag??

Og karatedekoration uha hvad ville I gøre der? Har kun lavet 2 kager før, med udstiksforme, og så nogle muffins med fri fantasi.

Nogen der vil være søde og hjælpe??

Helle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

tumle81

Jeg har aldrig prøvet at lave kage med is, men mon ikke man kan lægge det sammen med nogle bunde og så i fryseren x antal timer og lave pynten i mellemtiden og putte den på lige inden den skal gøres spise klar??

Knus Kathrina

Anmeld

27. februar 2010

3rollinger

HelleBelle skriver:

hvordan griber jeg det an??

Har tænkt at jeg jo kan bage og dekorere en chokoladekage og så må isen komme ved siden af, men har I andre forslag??

Og karatedekoration uha hvad ville I gøre der? Har kun lavet 2 kager før, med udstiksforme, og så nogle muffins med fri fantasi.

Nogen der vil være søde og hjælpe??

Helle.

Jeg ville nok ogsaa servere isen ved siden af.

Mht karate saa kunne du jo lave baggrunden som det billede med de kinesiske tegn. Men istedet for de kinesiske tegn, manden nedenunder i siluet. Det kunne da godt virke, tror jeg.

God fornoejelse. Glaeder mig til at se resultatet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2010

HelleBelle

mange tak det var lige sådan en karatefyr jeg manglede, det tror jeg godt jeg kan finde ud af.

Ved ikke rigtigt om jeg kan pynte kagen lige inden gæsterne kommer?? tror ikke det bliver godt, tror isen når at smelte..

Må høre om han ikke kan acceptere is ved siden af.

Takker

Helle.

Anmeld

28. februar 2010

SaNiNa

ved ikke om det kan lade sig gøre men hvis du laver den fløde is så kan du jo lægge den sammen betrække den med mmf eller hvad du nu bruge og så kan du vel komme den på frost igen ved da at mmf kan fryses. så mon ikke osse det kan fryses når den er lagt sammen ville jeg da tro den kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.