hvornår kunne jeres børn farverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.142 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

BinaMor

jeg så et par børn omkring gabriellas alder (1 år og 9 måneder) der kunne farverne.

hvornår kunne jeres børn det? gabriella fatter niks når jeg øver med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

BinaMor

ups den burde vist flyttes

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Mine har også kunne deromkring 2 år... de har været ret hurtige til det også med lyserød, lysegrøn osv...Men det har nok bare været interessant for dem..

Tror ikke du som sådan kan øve det ind i hende, men tegner I så kan det jo komme naturligt...giv mig den røde osv..

Knus..

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

Mine har også kunne deromkring 2 år... de har været ret hurtige til det også med lyserød, lysegrøn osv...Men det har nok bare været interessant for dem..

Knus..

vi må øve øve øve jo men pt blir hun helt forvirret og klaster rundt med dem. men nu er det heller ikk noget jeg tidligere dirkte har øvet med hende

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

vi må øve øve øve jo men pt blir hun helt forvirret og klaster rundt med dem. men nu er det heller ikk noget jeg tidligere dirkte har øvet med hende

Det kommer når de har lyst til det...det er det fantastiske ved børn, de gør intet før de selv vil og magter det.

To af mine har skrevet eget navn da de var 3 og 3½ år og Bertram han gad simpelthen ikke før han var over 5 år.. men de ender jo stort set same sted alle sammen og kan det hele..

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

Eva skriver:

Det kommer når de har lyst til det...det er det fantastiske ved børn, de gør intet før de selv vil og magter det.

To af mine har skrevet eget navn da de var 3 og 3½ år og Bertram han gad simpelthen ikke før han var over 5 år.. men de ender jo stort set same sted alle sammen og kan det hele..

ja det er rigtigt.

Anmeld

27. februar 2010

Lise

Min søn er 2 år og 7 mdr., og indtil for få måneder siden var alt gult, hvis man spurgte ham. Lige pludselig kunne han dem så.

Nu venter vi på at han indser at der er flere tal end 2 og 4. Han vil meget gerne tælle, men han siger bare 2, 4, 2, 4, 2

Anmeld

27. februar 2010

wamse

Tror der er stor forskel på hvornår de kan det, ligesom med at gå og alt andet udvikling. Lærke bliver 4 næste måned, og det er først de sidste måneder her, at hun virkelig bare har styr på de farver, tilgengæld har hun så åbenbart mistet alle former for hørelse når jeg beder hende om noget

Anmeld

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic bliver 1½ her den 3 marts, han kan farven rød, blå og gul.

Lige som hvis vi spørger; må mor få den blå traktor, giver han os den blå.

Vi har intet gjort ud over at sige farverne, som; se der er en rød bil. Eller se; der er en gul lastbil. Og du skal have de sorte strømper på idag.

Folk spørger også om vi gør noget for at han kan så mange ord og sætninger. Nope intet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.