Hjælp fra jer bankkloge mennesker (Ludoman-indlægget).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skrev for nogle uger siden et indlæg om min kæreste jeg frygtede var ludoman, der er ikke sket så meget nyt siden... Men men...

Jeg bestilte jo et nyt visa kort ved banken over netbank, og det har jeg modtaget med posten... Men HURRA. Det har det samme kortnummer og det hele, så det kan jeg jo ik bruge til en hujende fis. Og det opdager jeg først idag, så jeg kan først ringe til banken igen på mandag. Nu er det så jeg har brug for hjælp, for jeg er helt ny på netbank.

Jeg har nordea... Mit kort er jo til min lønkonto. Jeg har udover en Budgetkonto(som aldrig er blevet brugt) og en "Gevinstopsparing". For at undgå at han bruger mine penge igen, inden jeg får mig et nyt kort - med nyt kortnummer, så tænkte jeg om jeg kunne flytte mine penge til en af de andre konti, så min egentlige lønkonto stod i 0, og så bare overføre tilbage til min lønkonto, når jeg skal bruge nogen. Virker det? Og mister jeg noget på det?

Håber I kloge kvinder kan hjælpe mig

- Mig med den måske-ludomane kæreste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

GUSO

Hej.. Muligvis har kortet ikke samme udløbsdato og sikkerhedsnummer(eller hvad det hedder).. Prøv at sammenligne!! Hvis det er tilfældet vil han ikke kunne bruge de gamle oplysninger og dermed dit Nye kort ogdine penge mere.. Hilsen Camilla

Anmeld

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg skrev for nogle uger siden et indlæg om min kæreste jeg frygtede var ludoman, der er ikke sket så meget nyt siden... Men men...

Jeg bestilte jo et nyt visa kort ved banken over netbank, og det har jeg modtaget med posten... Men HURRA. Det har det samme kortnummer og det hele, så det kan jeg jo ik bruge til en hujende fis. Og det opdager jeg først idag, så jeg kan først ringe til banken igen på mandag. Nu er det så jeg har brug for hjælp, for jeg er helt ny på netbank.

Jeg har nordea... Mit kort er jo til min lønkonto. Jeg har udover en Budgetkonto(som aldrig er blevet brugt) og en "Gevinstopsparing". For at undgå at han bruger mine penge igen, inden jeg får mig et nyt kort - med nyt kortnummer, så tænkte jeg om jeg kunne flytte mine penge til en af de andre konti, så min egentlige lønkonto stod i 0, og så bare overføre tilbage til min lønkonto, når jeg skal bruge nogen. Virker det? Og mister jeg noget på det?

Håber I kloge kvinder kan hjælpe mig

- Mig med den måske-ludomane kæreste.

altså, hvis det er over de der pokersider at pengene trækkes.... så kommer der bare overtræk jo.... så det er et fedt

hæv lidt penge og ring og spær dit kort.... sig det er bortkommet...

Anmeld

27. februar 2010

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

altså, hvis det er over de der pokersider at pengene trækkes.... så kommer der bare overtræk jo.... så det er et fedt

hæv lidt penge og ring og spær dit kort.... sig det er bortkommet...

Der kan vel ikke komme overtræk når jeg har et visaelectron, kan der?

Det var nemlig derfor jeg fik det kort i sin tid, i frygt for at jeg lavede overtræk, men ville stadig gerne have de samme muligheder med kortbetaling.

Jeg har lige snakket med banken, der findes åbenbart en telefon bank der har åben i weekenden, og hun sagde jeg bare kunne overføre imellem mine konti uden problemer, så det har jeg gjort, og min konto står nu i 0.

Ellers tusind tak for svar

Anmeld

27. februar 2010

lillemunk

Hej søde .....
Jeg kunne skrive rigtigt meget til dig om gode råd....Jeg har slv været gift med en ludoman i 7 år...
Men så længe at de ikke selv erkender at de har et problem kan du ikke rigtigt hjælpe.
Min mand var i behandling men uden at det hjælp. Påstår den dag i dag at han ikke spiller...men alle ved han gør.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget din Kæreste spiller...
Men se på ham som en narkoman der skal ha sit næste fiks... i stedet for stoffer skal han bare bruge penge og er lige glad med hvor meget han skal lyve for at få dem, eller om der bliver betalt husleje i næste mdr....
Nu skriver jeg ikke at din kærste er sådan men mange af dem er ....

Flot at du ikke vel dine penge med ham... og gør det ikke.
Jeg ved ikke lige hvordan du gør med kortet.

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig

Knuser fra mig

Anmeld

27. februar 2010

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Hej søde .....
Jeg kunne skrive rigtigt meget til dig om gode råd....Jeg har slv været gift med en ludoman i 7 år...
Men så længe at de ikke selv erkender at de har et problem kan du ikke rigtigt hjælpe.
Min mand var i behandling men uden at det hjælp. Påstår den dag i dag at han ikke spiller...men alle ved han gør.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget din Kæreste spiller...
Men se på ham som en narkoman der skal ha sit næste fiks... i stedet for stoffer skal han bare bruge penge og er lige glad med hvor meget han skal lyve for at få dem, eller om der bliver betalt husleje i næste mdr....
Nu skriver jeg ikke at din kærste er sådan men mange af dem er ....

Flot at du ikke vel dine penge med ham... og gør det ikke.
Jeg ved ikke lige hvordan du gør med kortet.

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig

Knuser fra mig

Tusind tak for svar...

Hele historien kan du læse her https://www.baby.dk/debat/38662pi1/parforhold/hjaeaeaelp-ludoman.aspx

Kan være jeg lige skriver til dig senere, når jeg har fået lillemanden puttet

Anmeld

27. februar 2010

lillemunk

Anonym skriver:

Tusind tak for svar...

Hele historien kan du læse her https://www.baby.dk/debat/38662pi1/parforhold/hjaeaeaelp-ludoman.aspx

Kan være jeg lige skriver til dig senere, når jeg har fået lillemanden puttet

åhhh søde.... Lyder til han er godt inde i fedte fadet....

Kan lige genkende noget af det jeg læser fra mig selv..... Har du snakket med dem, fra ludomanicenteret ??? De er så søde at snakke med.

Du er mere end velkommen til at skrive.

Anmeld

27. februar 2010

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

åhhh søde.... Lyder til han er godt inde i fedte fadet....

Kan lige genkende noget af det jeg læser fra mig selv..... Har du snakket med dem, fra ludomanicenteret ??? De er så søde at snakke med.

Du er mere end velkommen til at skrive.

Nej jeg har ikke snakket med dem, men jeg har lige været inde på deres hjemmeside og læse... Læste afsnittet hvor de beskriver, hvad der kendetegner en ludoman... Puuuh.... Han ER jo ludoman!

Anmeld

27. februar 2010

lillemunk

Anonym skriver:

Nej jeg har ikke snakket med dem, men jeg har lige været inde på deres hjemmeside og læse... Læste afsnittet hvor de beskriver, hvad der kendetegner en ludoman... Puuuh.... Han ER jo ludoman!

Ja det er også hvad jeg får ud af at læse din tekst... Desværrre og de er så gode til at lyve.
Min mand gjorde det rigtigt godt og gør det stadigvæk i dag....
Han tænker mere på sit spil end på sine børn. Desværre... han sætter arbejde frem for dem for at tjene penge til spil.
Knokler på livet løs.... uden at få noget ud af sine penge....

Anmeld

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Der kan vel ikke komme overtræk når jeg har et visaelectron, kan der?

Det var nemlig derfor jeg fik det kort i sin tid, i frygt for at jeg lavede overtræk, men ville stadig gerne have de samme muligheder med kortbetaling.

Jeg har lige snakket med banken, der findes åbenbart en telefon bank der har åben i weekenden, og hun sagde jeg bare kunne overføre imellem mine konti uden problemer, så det har jeg gjort, og min konto står nu i 0.

Ellers tusind tak for svar

nej hvis det er electron er det okay:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.