Opdatering fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

lion

Når I læser denne vil I så ikke krydse fingre.

Jeg har sovet af HT, da jeg igen(ligesom med Cassandra) har fået ondt om natten.

Så lige nu sidder jeg her og ømmer mig og håber at smerter forsætter for så er det nok ret sikkert på at jeg føder i dag/nat.

For siden jeg stod op kunne ikk sove mere for smerter, ja så har der været max 8 min mellem veerne og de varer 1-3 min.

Jeg sidder bare nu og tænker på om jeg skal vække Jacob og Cassandra da jeg synes der er kort tid i mellem, men hvis der går flere timer endnu så synes jeg det er synd for dem. Sygehuset sagde jeg skulle komme ind når der var 5-6 min i mellem. Men det gør ikk så ondt endnu som sidst og der var jeg "kun" 4 cm åben da jeg kom på sygehuset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Når I læser denne vil I så ikke krydse fingre.

Jeg har sovet af HT, da jeg igen(ligesom med Cassandra) har fået ondt om natten.

Så lige nu sidder jeg her og ømmer mig og håber at smerter forsætter for så er det nok ret sikkert på at jeg føder i dag/nat.

For siden jeg stod op kunne ikk sove mere for smerter, ja så har der været max 8 min mellem veerne og de varer 1-3 min.

Jeg sidder bare nu og tænker på om jeg skal vække Jacob og Cassandra da jeg synes der er kort tid i mellem, men hvis der går flere timer endnu så synes jeg det er synd for dem. Sygehuset sagde jeg skulle komme ind når der var 5-6 min i mellem. Men det gør ikk så ondt endnu som sidst og der var jeg "kun" 4 cm åben da jeg kom på sygehuset.

ihhhhhhhhhhhhhhh siger man held og lykke?

Anmeld

27. februar 2010

Milka

shit! så er det nu! håber det går hurtigt og bliver en god oplevelse. mange tanker herfra!

Anmeld

27. februar 2010

TbCp

Uhhhh for hulen Helene!!!! Hvor er det spændende!

Sidder her og får helt gåsehud af det

krydser alt hvad jeg kan og rigtig meget held og lykke, håber at lille Julius kommer idag

Anmeld

27. februar 2010

MORJESPERSEN

Håber du får en god fødsel, og alting går som det skal

Anmeld

27. februar 2010

anna-jonas

Endelig..................han kommer sgi' nok i dag.............PÅ JONAS' fødselsdag. Det er jo 14 år siden, jeg oplevede det under at få Jonas..................kan huske hvor fyldt med kærlighed jeg var.........og er.

Hepper på dig og Julius, Helene.........

Anmeld

27. februar 2010

JustAnotherName

Jeg ønsker at du får en super god fødsel. Iihh hvor er det spændende!!!

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

uhhhhh spændende!!!!!! Du er nok på sygehuset nu. Al held og lykke. Glæder mig til at se det lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.