hvem ville du til koncert med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

4kløver

En af mine drømme er at komme til en moby koncert

http://www.youtube.com/watch#v=rU_dmrwom6c&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvis det var muligt - Elvis Men ellers ville jeg nøjes med Metallica (igen) De er for fede

Anmeld

26. februar 2010

ekzunz

Ham her - håber det kan lade sig gøre selv om det nok ikke bliver i Danmark....og ellers tjekker jeg stadig jævnligt europæiske koncert-sites for at se om ikke jeg kan klemme en U2 koncert ind et sted....overvejer Tyskland i august.....

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

hihi,.... Jeg må nok vælge "Take That"  .... igen

Har kun været til en eneste koncert med dem, da jeg ventede min datter i 7. mdr!!

Så næste gang vil jeg hoppe og danse med

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Min største koncertoplevelse til dags dato var en koncert med Lenny Kravitz.... ham vil jeg rigtig gerne til koncert med igen.

Men de største ville klart være Rammstein og dem skal jeg se i juni måned!!!! Det bliver vildt. At Volbeat så også skal spille gør det ikke mindre fedt

Anmeld

27. februar 2010

qp

TbCp skriver:

Min største koncertoplevelse til dags dato var en koncert med Lenny Kravitz.... ham vil jeg rigtig gerne til koncert med igen.

Men de største ville klart være Rammstein og dem skal jeg se i juni måned!!!! Det bliver vildt. At Volbeat så også skal spille gør det ikke mindre fedt

Anmeld

27. februar 2010

qp

MARILYN MANSON så ham i december 2007 og ham skal jeg bare se igen!!!

RAMMSTEIN vil jeg gerne se!!

Ellers alt muligt SQ - elsker koncertoplevelser og det, at blive overrasket og dermed få æstetiske oplevelser!

Anmeld

27. februar 2010

ooo

Jeg vil vildt gerne opleve U2 live. Og så vil jeg gerne til koncert med John Legend igen, oplevede ham live i Vega, og det var den fedeste koncert. Den mand kan synge trusserne af tøserne. Og selvfølgelig Tina Dickow igen igen...ej jeg kan jo blive ved med at finde nogen jeg gerne vil til koncert med.

Kram Metha.

Anmeld

27. februar 2010

wamse

Jeg ville vildt gerne til koncert med:

Moby

Gnarles Barkley

AC/DC

Ray Charles, altså før han døde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.