Vores nye - gamle køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

TbCp

Ja jeg har haft denne tråd inde i navlestrengsgruppen også, men hvis det nu lige var at i ikke kigger med derinde så bliver jeg altså nødt til lige at smide den her også.

Min mand (og stedfar) har brugt vores vinterferie i denne uge på at lave nyt køkken til os. Må vist lige tilføje at min mand er programmør og absolut ikke håndværker, men han kæmper og så lykkes det ham tit
Vores gamle køkken var MEGET lille, vi kunne ikke stå to derude og lave mad sammen uden at træde hinanden over tæerne.... Så nu brød han det gamle køkken ned, brugte de fleste af de gamle elementer, og lavede vores spisestue om til køkken-alrum.

Jeg synes simpelthen det er blevet SÅ lækkert!!!

Jeg selv valgte at lægge mig med hals-betændelse, ja hvad gør man ikke for at slippe for at knokle

Så her en omgang billedespam

1. billede er af det gamle køkken og resten fra opbygningen af det nye.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Misjelle

Super fedt køkken, jer er da drøn misundelig Hvor er de da bare gode din mand og stedfar

Anmeld

27. februar 2010

ooo

Det ser da bare rigtig godt ud. Kan godt forstå at I gerne ville have et større køkken, det er bare ikke særligt hyggeligt hvis man ikke kan være to om at lave maden og hyggesnakke imens.Og så er det også rart at man kan lave mad eller vaske op, mens ens barn kan tegne eller andet ved bordet, det samler bare familien så meget mere med et stort køkken.

Og super trick det med at blive syg... det tror jeg at jeg vil benytte mig af næste gang vi skal sætte i stand.

Kram Metha.

Anmeld

27. februar 2010

lion

Hvor er det bare et super flot arbejdet din mand og stedfar har lavet.

Flot køkken.

Anmeld

27. februar 2010

Lone Jakobsen

hold op hvor ser det godt ud jeg er bare vild med køkken alrum...det er så hyggeligt.

Anmeld

27. februar 2010

wamse

Ej hvor ser det bare lækkert ud

Anmeld

27. februar 2010

TbCp

Metchen skriver:

Det ser da bare rigtig godt ud. Kan godt forstå at I gerne ville have et større køkken, det er bare ikke særligt hyggeligt hvis man ikke kan være to om at lave maden og hyggesnakke imens.Og så er det også rart at man kan lave mad eller vaske op, mens ens barn kan tegne eller andet ved bordet, det samler bare familien så meget mere med et stort køkken.

Og super trick det med at blive syg... det tror jeg at jeg vil benytte mig af næste gang vi skal sætte i stand.

Kram Metha.

Det er præcis sådan noget jeg tænker på at vores datter kan sidde og tegne og senere lave lektier mens jeg laver mad

Ser bare total familie hygge for mig

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

Så flot... ....

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Ja jeg har haft denne tråd inde i navlestrengsgruppen også, men hvis det nu lige var at i ikke kigger med derinde så bliver jeg altså nødt til lige at smide den her også.

Min mand (og stedfar) har brugt vores vinterferie i denne uge på at lave nyt køkken til os. Må vist lige tilføje at min mand er programmør og absolut ikke håndværker, men han kæmper og så lykkes det ham tit
Vores gamle køkken var MEGET lille, vi kunne ikke stå to derude og lave mad sammen uden at træde hinanden over tæerne.... Så nu brød han det gamle køkken ned, brugte de fleste af de gamle elementer, og lavede vores spisestue om til køkken-alrum.

Jeg synes simpelthen det er blevet SÅ lækkert!!!

Jeg selv valgte at lægge mig med hals-betændelse, ja hvad gør man ikke for at slippe for at knokle

Så her en omgang billedespam

1. billede er af det gamle køkken og resten fra opbygningen af det nye.

jeg kan så fortælle dig at jeg synes jeres "nye køkken" er super lækkert......er da dødmisundelig...... Synes godt om

Knus jill

Anmeld

27. februar 2010

Barbamama

HOLD KÆFT hvor er det blevet flot Tina!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.