lion.. hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

BinaMor

har du født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

lion

Det går helt fint, men har desværre ikk født endnu. Venter med længsel. Men med de smerter jeg har lige nu kan det være at det bliver i dag/nat, det var sådan her det startede med Cassandra

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

lion skriver:

Det går helt fint, men har desværre ikk født endnu. Venter med længsel. Men med de smerter jeg har lige nu kan det være at det bliver i dag/nat, det var sådan her det startede med Cassandra

ihh hvor spændende sender ve støv din vej

Anmeld

27. februar 2010

lion

Mange tak. Lige nu render jeg lejligheden rundt ca hver 10 min da jeg ikk kan sidde ned når jeg har en ve. Ligner en fra tegnefilmene.

Anmeld

27. februar 2010

BinaMor

lion skriver:

Mange tak. Lige nu render jeg lejligheden rundt ca hver 10 min da jeg ikk kan sidde ned når jeg har en ve. Ligner en fra tegnefilmene.

ih så er det jo ikke nødvendigt. håber ikke det går i sig selv igen og rigtig god fødsel. glæder mig til billeder!

jeg gætter på du har føder 21.30hehe

Anmeld

27. februar 2010

lion

hehe.

Jeg håber også jeg snart føder.

Så får min søster og kæreste ret, min søster sagde i denne weekend og kæreste sagde inden denne uge var omme.

Anmeld

27. februar 2010

Ida.

Ih hvor spændende Helene!!! Husk nu lige på, at anden fødsel går hurtigere - og at være 4 cm åben, når man kommer på fødegangen er ikke lidt så husk at komme afsted i god tid!!

for at det er nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.