Ville I dele tandbørste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Barbamama

Her til morges kom Casper grinende ind i stuen med MIN tandbørste i munden. Han var ved at dø af grin over at han havde taget den forkerte og gik ud for at tage hans egen. SÅ siger jeg til ham at nu skal jeg da have en ny. Hvorfor det???? Ja jeg gider ligesom ikke dele madrester med dig!!!! Så siger manden: Ja uha jeg er farlig! Vi kysser sgu da også!

Jeg skal ikke nyde noget altså.... Jeg synes ikke det er specielt sippet når man ikke har lyst til at bruge sin tandbørste igen efter sådan en tur i hans mund..... MÆND siger jeg bare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Milka

michella80 skriver:

Her til morges kom Casper grinende ind i stuen med MIN tandbørste i munden. Han var ved at dø af grin over at han havde taget den forkerte og gik ud for at tage hans egen. SÅ siger jeg til ham at nu skal jeg da have en ny. Hvorfor det???? Ja jeg gider ligesom ikke dele madrester med dig!!!! Så siger manden: Ja uha jeg er farlig! Vi kysser sgu da også!

Jeg skal ikke nyde noget altså.... Jeg synes ikke det er specielt sippet når man ikke har lyst til at bruge sin tandbørste igen efter sådan en tur i hans mund..... MÆND siger jeg bare!

hmm ... den eneste måde luca kan få en ordentlig tandbørstning på for tiden er hvis jeg står og børster tænder – så bliver hun MEGET interesseret og har pludselig slet ikke noget imod at få børstet tænder i mindst 5 minutter (med min tandbørste). så hvad er værst, at hun ikke får en grundig tandbørstning, eller hun får en overdrevet grundig en med en tandbørste som lige har været i min mund?

Anmeld

26. februar 2010

anna-jonas

Du kan da lige koge den...............

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Det har jeg ikke noget problem med.... så længe det er min mands... altså jeg deler ikke med hvem som helst

Jeg skyller den jo godt efter brug, så ingen problemer der

Anmeld

26. februar 2010

Vingummien

Vil også sige at du lige kan koge den

Anmeld

26. februar 2010

Karo

uhhhhh................det gør vi vist allerede.

Nej, vi har hver vores, men engang imellem sker det at en af os tager den forkerte. Og som Tina sige, sålænge det er min kærestes så går det nok.

Anmeld

26. februar 2010

JustAnotherName

Jeg har oplevet et par gange, at vi har været et sted, hvor jeg havde min tandbørste og Kenneth manglede sin, og derfor lånte min.
Jeg er da selvfølgelig helst fri for at deles om den. Men når bare det er HAM, så går det nok lige ....så skyller jeg den bare grundigt af bagefter.

Lige sådan er min terskel altså også STOR, når det kommer til mine unger.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har suttet mine børns sutter fri for snavs, hvis den er røget på gulvet. Først gnubbet den ren og så sikret mig, at der ikke var noget, ved at fugte den med munden selv, før de får den igen .....selvom man ikke bør gøre det sådan - men altså - det er jo ikke lige ALTID, at der er rent vand i nærheden, som man kan skylle rent i 

Dybt ulækkert! Men det er jo for sulan bare mine dejlige børns mundvand.

Lige sådan har jeg suttet på min finger og fjernet hvide plamacher omkring mundvigene på dem, hvis vi er kommet ud af døren og jeg dér opdager, at de har tandpasta-rester eller størknet havregrød omkring munden 

Tjaah, jeg er vist ikke så hulens sart ....ikke mere ihvertfald.
Men det er klart, at der er forskel på, om det er DEM eller andre.
Det kun dem jeg vil dele med på dén måde! Og jeg er selvfølgelig helst fri!

Anmeld

26. februar 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Jeg har oplevet et par gange, at vi har været et sted, hvor jeg havde min tandbørste og Kenneth manglede sin, og derfor lånte min.
Jeg er da selvfølgelig helst fri for at deles om den. Men når bare det er HAM, så går det nok lige ....så skyller jeg den bare grundigt af bagefter.

Lige sådan er min terskel altså også STOR, når det kommer til mine unger.
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har suttet mine børns sutter fri for snavs, hvis den er røget på gulvet. Først gnubbet den ren og så sikret mig, at der ikke var noget, ved at fugte den med munden selv, før de får den igen .....selvom man ikke bør gøre det sådan - men altså, det er jo ikke lige ALTID at der er rent vand i nærheden, som man kan skylle dem af i.

Dybt ulækkert! Men det er jo for sulan bare mine dejlige børns mundvand.
Lige sådan har jeg suttet på min finger og fjernet hvide plamacher omkring mundvigene på dem, hvis vi er kommet ud af døren og jeg dér opdager, at de har tandpasta-rester eller størknet havregrød omkring munden 

Tjaah, jeg er vist ikke så hulens sart ....ikke mere ihvertfald  Hehe.
Men det er klart, at der er forskel på, om det er DEM eller andre. Det er kun dem jeg vil dele med på dén måde! Og jeg er selvfølgelig helst fri!

Eller findet dig i at blive fodret med et eller andet dine unger har sidder og spiser og partout mener du SKAL smage...

Sådan er det ihvertfald herhjemme. Min datter på 1 år får en fest ud af at jeg spiser det samme som hende - hun kan være MEGET insisterende når hun skal putte noget i munden på mig, og hun er helt vildt glad når hun fx får lov til at fodre mig med gulerodsstave, vindruer eller rosiner - jeg prøver dog at undgå de mest gennemsuttede...

Anmeld

26. februar 2010

JustAnotherName

Eller findet dig i at blive fodret med et eller andet dine unger har sidder og spiser og partout mener du SKAL smage...

Sådan er det ihvertfald herhjemme. Min datter på 1 år får en fest ud af at jeg spiser det samme som hende - hun kan være MEGET insisterende når hun skal putte noget i munden på mig, og hun er helt vildt glad når hun fx får lov til at fodre mig med gulerodsstave, vindruer eller rosiner - jeg prøver dog at undgå de mest gennemsuttede...

Hehe, ja. Lige præcis.
Jeg har endda nupset noget FRIVILLIGT fra Bianca's tallerken ind imellem.
Men selvfølgelig forsøger man at undgå dét, som er allermest grattet og gennem-gnasket

Anmeld

26. februar 2010

Skouboe

Skouboe skriver:

Stavespasser jeg er... det må være tidspunktet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.