Er så synd for Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Vingummien

Ja man føler at man slet ikke kan gøre noget for ham.

Onsdag havde han jo fået det lidt bedre da han lige havde fået suget sine øre.

Men igår og idag, NEJ NEJ NEJ siger jeg bare.

Han græder og græder og græder, igår stoppede han lidt da han fik hat på. Og så lige lidt inden han skulle i seng men startede så småt igen lige inden han kom i sengen.

Man kan bare sidde med ham og nogle gange går han i selvsving og vil ikke holde om eller noget, igår på et tidspunkt lå han bare i vores seng og kastede sig rundt imens han græd og græd og græd. Så synd for ham og man kan ikke gøre noget udover at trøste ham på hans primisser som er hårdt når han får en tur hvor han ikke vil holdes så kan man bare så og kigge på.

Må godt snart blive bedre, onsdag er sidste dag med pencillin, håber ikke det er det der gør det for så bliver det da et helved. Han skulle gerne i vuggestue mandag også for hans egen skyld om at gøre.

Søndag skal vi til fødselsdag ved min mor og skal køre med min bror men skal da vist have sagt til ham at det forgår efter Emil og det vil sige at kan EMil ikke mere så skal vi altså hjem.

Han var ude og få lidt frisk luft i dag, men vil bare hænge som også var oki, for det vigtigste var at han fik noget frisk luft.

Men er bare så synd for ham

Han får det jo heller ikke bedre i hovedet (tænker hovedpine) når han græder konstant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

anna-jonas

Sus, for dælen. Hvor mange dage har han fået penicillinen?? Han skal altså ikke kaste sig rundt i smerter................aj, nu kommer jeg til at græde. I husker vel at give ham panodil stikpiller 125 mg. max 4 gange dagligt.???

Knus Mette

Anmeld

26. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sus, for dælen. Hvor mange dage har han fået penicillinen?? Han skal altså ikke kaste sig rundt i smerter................aj, nu kommer jeg til at græde. I husker vel at give ham panodil stikpiller 125 mg. max 4 gange dagligt.???

Knus Mette

Han har fået pencilin 2 dage og så en pille onsdag.

Stikpille? Vi gir alm flydende, men vi har stikpiller liggende. Er de bedre?

Anmeld

26. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Knus Mette

Da han kastede sig rundt igår var jeg også ved at tude, men holdte igen for at han ikke gik mere i selvsving end han gjorde i forvejen

Anmeld

26. februar 2010

anna-jonas

mixtur er lige så godt som stikpille...................men det skal jo altså ikke gøre så ondt på den lille mand. Hvis han stadig har det sådan, ville jeg søge læge igen...............altså vagtlæge. Ved at man kan få noget der hedder bonyl i stikpilleform, til små børn. Det fik Ida da vi var indlagt, for smerter................sammen med pamol.

Knus Mette

Anmeld

26. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

mixtur er lige så godt som stikpille...................men det skal jo altså ikke gøre så ondt på den lille mand. Hvis han stadig har det sådan, ville jeg søge læge igen...............altså vagtlæge. Ved at man kan få noget der hedder bonyl i stikpilleform, til små børn. Det fik Ida da vi var indlagt, for smerter................sammen med pamol.

Knus Mette

Puha er bare ikke vild med at han skal have mere medicin.

Men tror du ikke også at pencilinen kan gøre ham skidt tilpas?

Anmeld

27. februar 2010

lion

Jeg kan godt forstå du synes det er slemt at se din dejlige dreng græder hele tiden uden at kan gøre noget ved det.

Jeg h¨ber at han snart bliver super rask igen og INGEN sygdom til jer igen inden for den nærmeste tid.

Anmeld

27. februar 2010

anna-jonas

suanne85 skriver:

Puha er bare ikke vild med at han skal have mere medicin.

Men tror du ikke også at pencilinen kan gøre ham skidt tilpas?

Jeg tror at han har forbandet ondt i sine ører............Det er jo ikke sikkert at penicillinen virker, på de bakteriestammer han har i ørene.

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Jeg tror at han har forbandet ondt i sine ører............Det er jo ikke sikkert at penicillinen virker, på de bakteriestammer han har i ørene.

Han har været glad her til morgen så vi vil lige se i løbet af dagen og hvis det bliver sådan igen så ringer vi til vagtlægen (som jeg godt nok ikke stoler på pt) Men et eller andet må vi gøre

Anmeld

27. februar 2010

Milka

hvor er det bare synd for ham, sådan må han ikke have det! stort knus og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.