dybt ulykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

herlin

nej nej nej så skete det igen! jeg fik idag en scanning som viste at fosteret var dødt Så nu ligger jeg på sofaen og er igang med en medisinsk abort. Denne gang blev det opdaget i uge 10, og til trods for hjerteblink i uge 6 gik det galt alligevel... trøster mig med at vi har vores dejlige søn Viktor på 3 år, og derfor ved at det kan lade sig gøre. Tidspunktet kunne ikke være dårligere, jeg skal aflevere eksamens opgave om en uge, og min kæreste skal en uge til norge med en beboer fra hans arbejde søndag. Kan slet ikke overskue næste uge lige nu! Har lyst til at gå i seng og blive der et par uger. 

Hvor uretfærdigt snøft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Mettemus

Årh nej nej nej, hvor er det synd for dig (jer)! Kan slet ikke forestille mig hvor frygteligt det må være for dig først at have set hjerteblink og liv for så at finde ud af at der ikke er noget liv tilbage. Gi' dig selv lov til at være ked af det, det skal der være plads til. Bed evt. din læge om en sygemelding/lægeerklæring så du ikke behøver gå til eksamen nu (det har jeg selv gjort i januar hvor jeg fik fjernet en graviditet uden for livmoderen). Det giver dig selvfølgelig ikke et nyt barn, men fjerner i hvert fald ét element fra næste uge.

Sender dig et kæmpe knus og mange tanker!

Anmeld

26. februar 2010

Leneur

herlin skriver:

nej nej nej så skete det igen! jeg fik idag en scanning som viste at fosteret var dødt Så nu ligger jeg på sofaen og er igang med en medisinsk abort. Denne gang blev det opdaget i uge 10, og til trods for hjerteblink i uge 6 gik det galt alligevel... trøster mig med at vi har vores dejlige søn Viktor på 3 år, og derfor ved at det kan lade sig gøre. Tidspunktet kunne ikke være dårligere, jeg skal aflevere eksamens opgave om en uge, og min kæreste skal en uge til norge med en beboer fra hans arbejde søndag. Kan slet ikke overskue næste uge lige nu! Har lyst til at gå i seng og blive der et par uger. 

Er ked af det på dine vegne og kan ikke sige noget som trøster dig. Kan kun sige at jeg godt kan forstå dig når du ikke kan overskue den næste uges tid. Du må tage en dag ad gangen og give dig selv lov til at sørge.

Tusind kram og tanker.

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh nej hvor forfærdeligt! Det er bare så uretfærdigt! Jeg sender dig en masse knus, det er godt nok en hård omgang, og så for 2.gang i træk!!!

Jeg håber din mand virkelig nusser om dig inden han tager afsted!!!

Kh

Rosa

Anmeld

26. februar 2010

LinLin

Åh nej!   SYnes, som en anden skriver, du skal undersøge om du ikke kan få eksamen udsat...

Kæmpe !

Anmeld

26. februar 2010

mamalicious

Åh gud, hvor har jeg ondt af dig !!! blev helt trist !!! Øv øv....... Håber at du har nogen omkring dig, imens din kæreste skal jobbe !

Sender masser af varme og opløftende tanker...

Anmeld

26. februar 2010

håber snart det er os

herlin skriver:

årh neeeeeeeeeeej

hvor er det trist for jeg

tænker på jer i denne hårde tid

Anmeld

26. februar 2010

RumlesMor

Hvor er det frygtligt....kan godt forstå din sorg. Håber du har nogen gode veninder/familie der kan være en støtte for dig mens kæresten er væk.

Stort knus!

Anmeld

26. februar 2010

Vial

Nej nej nej - hvor modbydeligt. Hvor meget skal man som menneske stå model til!!?

Det er noget mærkeligt noget med det hjerteblink. Det er jo første skridt til at se, at der er noget blivende. Det ændrer dog ikke på, at der i 9. uge udvikles en masse vitale organer, som kan slukke for livet, hvis det ikke virker! Frygteligt!

Føler meget med dig. Du gennemlever et mareridt, som alle gravide frygter

Kram til dig.

Anmeld

26. februar 2010

iris-mor

Øv, og så en masse bandeord!!!

ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.