Når man er skuffet over sin veinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Amelia<3

Jeg har været veninde med en i snart 6 år ca. Efter hun er flyttet langt væk er det gået lidt ned af Bakken. For ca en måned siden blev vi begge enige om at vi ville få vores venskab op at kører igen, men jeg føler fra hendes side at det har hun slet ikke lyst til. Hver gang jeg ringer så kan hun aldrig snakke. Hun skriver eller ringer aldrig til mig.

Nå men så i dag snakkede jeg med min søster, og hun fortæller mig at hun og min veninde har snakket om at besøge mig sammen en tirsdag.
Men min veninde sagde til mig at hun ville finde ud af om hun kan om torsdagen eller om fredagen, hun har aldrig nævnt andre dage end de 2. Så skrev jeg en besked til hende hvor jeg fortæller hende at det er lidt træks at hun ikke har spurgt mig om jeg kan den tirsdag før hun lavede nogle aftale med nogen. Og det var skrevet på en pæn måde, der var ikke noget surt ment med det. Så skrev hun tilbage, at jeg skulle slappe af og at hun aldrig ku finde på at komme uden at aftale det med mig. Så hun har vendt hele historie om, nu siger hun at jeg slet ikke ville har at hun kom osv. Skrev i en besked at hun sku bare glemme det og at jeg ikke gad diskutere det mere. Nu er hun både sur på mig og min søster men jeg kan bare ikke se nogen grund til det.

Syntes i at jeg har tolket det forkert???

Undskyld den blev lidt lang.

Amelisa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.