Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Hejsa Ja nu tror jeg penicillinen er ved at virke Har ikke haft feber idag så det går den rigtige vej. Og NU er køkkenet færdigt. Min mand og stedfar har kæmpet bravt! Og jeg er SÅ glad for mit nye køkken. Her kommer seriøst billedespam af hele projektet. 1. Det gamle køkken - meget lille2. Rod3. Det gamle køkken er tømt4. Carsten lægger gulv5. Elementerne kommer på plads6. Elementerne kommer på plads7. Min stedfar gør klar til emhætten8. Emhætten er kommet op9. Så er der kommet lidt mere styr på det10. Og der er kommet hylder op11. - 12. Så er vi færdige - Spisebordet13. Det lille kaffehjørne (Hvor Livas lille køkken også skal være)14. + 15 + 16 SÅ!
Hejsa
Ja nu tror jeg penicillinen er ved at virke Har ikke haft feber idag så det går den rigtige vej.
Og NU er køkkenet færdigt. Min mand og stedfar har kæmpet bravt! Og jeg er SÅ glad for mit nye køkken. Her kommer seriøst billedespam af hele projektet.
1. Det gamle køkken - meget lille2. Rod3. Det gamle køkken er tømt4. Carsten lægger gulv5. Elementerne kommer på plads6. Elementerne kommer på plads7. Min stedfar gør klar til emhætten8. Emhætten er kommet op9. Så er der kommet lidt mere styr på det10. Og der er kommet hylder op11. - 12. Så er vi færdige - Spisebordet13. Det lille kaffehjørne (Hvor Livas lille køkken også skal være)14. + 15 + 16 SÅ!
JEG køber jeres hus!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver: JEG køber jeres hus!
Hehe
Hold kæft hvor er det lækkert Bliver da helt misundelig af at se de billeder der
Tina.................Sikke en drøm af et køkken..................hvor må det bare være så fedt. Bare det var mig.....................Suk.
Godt du er ved at være klar igen, nu hvor weekenden truer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128