Hvor lang sommerferie får jeres børn??...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.987 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Honningblomst

Hej alle..
Sidder her og glæder mig til jeg skal have sommerferie med mine unger...og nyder det privilegium det er at være studerende, og især for mine børn.
5 ugers ferie får de med mig og 3 uger med deres far. Den ene uge er dog fælles, da vi tager på ferie sammen.
Hvad med jer...skal jeres stakkels børn også lide under at være sammen med jer i flere uger;) Mon ikke børnehaven og skolen trækker efter sådan en lang ferie.
Knus Eva...som også glæder sig til de dage der bliver uden børn..:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sådan som det ser ud nu har Jesse ferie i uge 27+28 og 30+31. Jeg tør ikke give ham fri i august før jeg ved at alle eksamner er bestået. De uger hvor jeg er hjemme og han er afsted har han fri onsdage og bliver hentet tidligt.

Så det er den foreløbige plan. Men mon ikke der falder en uge mere i feriekassen.

Og dejligt at se alle drengene..hvor ser de friske ud hele flokken :P

Anmeld

20. maj 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Sådan som det ser ud nu har Jesse ferie i uge 27+28 og 30+31. Jeg tør ikke give ham fri i august før jeg ved at alle eksamner er bestået. De uger hvor jeg er hjemme og han er afsted har han fri onsdage og bliver hentet tidligt.

Så det er den foreløbige plan. Men mon ikke der falder en uge mere i feriekassen.

Og dejligt at se alle drengene..hvor ser de friske ud hele flokken :P

Så får Jesse da også en lang dejlig ferie..:)

Ja, det er nogle lidt for friske drenge nogen gange...;) de holder i hvert fald deres mor beskæftiget.;)

Knus..

Anmeld

20. maj 2008

heaven

her får Lasse uge 28-29 og 30....;)

Anmeld

20. maj 2008

Pia.

min tre rødder får 4 uger - Mikkel har jo 7 uger og vælger selv om han vil være hjemme, men tror nu meget gerne han vil i sfo....

knus Pia, som glæder sig til sommerferien...

Anmeld

20. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

min tre rødder får 4 uger - Mikkel har jo 7 uger og vælger selv om han vil være hjemme, men tror nu meget gerne han vil i sfo....

knus Pia, som glæder sig til sommerferien...

Her er klubben lukket, så der er desværre ikke det store valg....selvom Jeppe helst vil have venner med hjem..:) store unge...

Anmeld

20. maj 2008

Kloster

Hej.
Her har det været noget af et pudslespil, at få til at gå op.... Hver år skal der lægges pudslespil med sommerferien...

Det er jo helt sindssygt, at skolebørn har 7 ugers sommerferie, når forældrene kun har 5 uger på et HELT år!!!!!

Men ja Drengene og jeg har ferie i uge 27. Mads er i bh i uge 28 og de store skal passes på skift i denne uge (af hvem der nu kan) Manden har ferie i uge 29-30 og jeg selv har ferie i uge 30-31.
Og har vi fri, har drengene også fri. Så enkelt er det (med måde :) )

For første gang i 4 år, har manden og jeg ferie sammen, men det skaber jo så også en hel del problemer i uge 28.
Rasmus går ikke i fritteren mere og har ikke gjort det i snart 2 år. Nicolaj vil bare IKKE i den pasning, man tilbyder i en anden by, for der er slet ingen af de kendte pædagoger før om torsdagen og fredagen. Og heldigvis kan Mads stadig være i bh den uge.
Så mon ikke vi klarer den igen i år...
Bare med 1 uges ferie sammen 8D Jubii............

(H)
Kloster

Anmeld

20. maj 2008

MorCamilla

Mikkel holder 4 ugers sommerferie... :D Det er dejligt og vi gælder os meget til det.. Kasper har fir i 3 af ugerne sammen med os og den sidste uge skal Mikkel og jeg til sverige og besøge min familie (regner jeg med ind til videre)

Anmeld

20. maj 2008

Tullebobs

Simon holder 4 ugers ferie (hele juli). De første to uger sammen med mig, og de næste to holder vi sammen alle tre. Den 1/8 skal han starte i bh, og den første uge har vi osse fri, så han kan blive kørt stille og roligt ind. Jeg er sikkert arbejdsløs til den tid (da jeg bliver færdig med udd. i uge 26), så jeg håber at han kan starte meget roligt op i bh...

Kh Trine

Anmeld

20. maj 2008

smokie

Hjemme hos os har jeg ferie i uge 27 og 28 og børnene hele sommerferien og den lille er hjemme ved mig da jeg arbejder som dagplejemor og ikke har mere end 2 børn inklusiv min egen lille pige så det bliver rent hygge

Glæder mig helt vildt

Smokie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.