Lise skriver:
Åh, jeg er SÅ klar. Idag er jeg 38+2 og det var den dag min fødsel gik igang med Simon (fødte 38+3). Det er helt fjollet at jeg har forventet at det ville være på nøjagtig samme måde - men jeg har været opsat på denne weekend i meget lang tid. Og der sker ikke en skid!
Prøver at fortælle mig selv at der går tre uger endnu, men det virker ikke rigtig... åh, hvorfor er jeg sådan? Hver morgen vågner jeg og tænker "Øv, endnu en helt rolig nat uden en eneste lille bitte ve"
Burde tænke "Fedt, at jeg sover fantastisk nu, hvor der kun er ganske kort tid til at der starter en ny periode hvor jeg skal gå rundt og synge vuggevise i de små timer, med en vågenked baby"..
Sikke jeg brokker mig. Jeg er bare så utålmodig 
Tasken er ikke engang pakket. Eller, der er pakket til lillebror - men ikke noget til mig, udover et par sokker. Ved ikke hvad jeg skal have med til en ambulant fødsel.. Hvad er der i din taske?
Blablabla om mig - Tillykke med din fuldbårne baby
Vores Simon'er skal snart være storebrødre - det bliver jo stort!
Lise
Hej Lise
Det kender jeg godt - det der med at man et eller andet sted tænker, at alting bliver som sidst man fødte - selvom det er der jo intet belæg for at tro - men det er nok bare nemmere at forholde sig til noget man har prøvet før 
Tja hvad er der i min taske:
- Toiletsager (hvis nu man bliver indlagt af en eller anden grund)
- Læbepomade
- Hår elastikker
- Tøj til mig (rent undertøj, ammebh, blødt velour tøj, strømper) og til lillen
- pose til snavsetøj (jeps klart et tegn på at man har for meget tid til at tænke over det
)
- Kamera - mobil oplader
- Guf og cola til farmand (senere også lidt frugt, men formoder at det er dumt at pakke nu, eftersom der kan gå 5 uger endnu
hihi)
- Ellers skal vi vel huske autostol og dyne til lille trutten.
Vores Simon er også klar nu - han har ventet længe på foråret, hvor lillebror skulle komme. Er så spændt på hans reaktion.
Vestøv til dig...
Kh Trine