En magisk dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Tullebobs

Hejsa

Så nåede jeg den magiske dag 37+0 og baby er nu fuldbåren  Jeg ved jo godt at fødslen sikkert ikke er væsentlig tættere på idag end igår, og at der stadig kan gå -gisp- 5 uger endnu  inden det går løs.

Men alligevel er det som om ventetiden nu for alvor er skudt igang - tasken til fødslen står klar, alt er indkøbt, klargjort og vasket, for hvis nu...

I har andre også haft det sådan?

Kh Trine, som fødte 40+2 sidste gang - og håber at ramme ca. det samme denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Tulle28

Uuh hvor spændende...

Jeg er "kun" 33+6 idag, og synes at 37 uger er laaaangt ude i fremtiden - men det er jo kun 3 uger væk. Meget surrealistisk 

Knus Tulle

Anmeld

26. februar 2010

Tullebobs

Tulle28 skriver:

Uuh hvor spændende...

Jeg er "kun" 33+6 idag, og synes at 37 uger er laaaangt ude i fremtiden - men det er jo kun 3 uger væk. Meget surrealistisk 

Knus Tulle

Ja inden du får set dig om - så når du denne magiske dag

Anmeld

27. februar 2010

jillkolsbjerg

Tullebobs skriver:

Hejsa

Så nåede jeg den magiske dag 37+0 og baby er nu fuldbåren  Jeg ved jo godt at fødslen sikkert ikke er væsentlig tættere på idag end igår, og at der stadig kan gå -gisp- 5 uger endnu  inden det går løs.

Men alligevel er det som om ventetiden nu for alvor er skudt igang - tasken til fødslen står klar, alt er indkøbt, klargjort og vasket, for hvis nu...

Kh Trine, som fødte 40+2 sidste gang - og håber at ramme ca. det samme denne gang

Smiler jamen jeg har det på helt samme måde...er begyndt at tælle nedaf;-) synes tiden er gået sååå stærkt;-)

her er alt også klart......vasket og det hele;-) Blev helt færdig med lille Freya´s værelse igår...så hun kan bare komme ( når hun er bagt færdig immervæk)

knus jill 34+4

Anmeld

27. februar 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Hejsa

Hejsa;0)

Har det helt på samme måde. Venter også barn nummer to og er 37+5 idag.

Glæder mig så meget og er utålmodig for at se ham, ikke fordi jeg er træt af at være gravid, for ved jeg vil savne det lige så snart han er ude:0)

Men alt er også klart her og venter og venter. Far er rundt på gulvet da hans første barn kom til verdenen med PK, så han har meget svært ved at finde ud af at der ikke er dato og tid på denne gang:0)

Glæder mig til vi skal læse og skrive fb herinde:0)

Knus

Anmeld

27. februar 2010

Tullebobs

jillkolsbjerg skriver:

Smiler jamen jeg har det på helt samme måde...er begyndt at tælle nedaf;-) synes tiden er gået sååå stærkt;-)

her er alt også klart......vasket og det hele;-) Blev helt færdig med lille Freya´s værelse igår...så hun kan bare komme ( når hun er bagt færdig immervæk)

knus jill 34+4

Du har jo heller ikke langt igen. Og ja når man er færdig med forberedelserne - så er der jo bare tilbage at vente  Nu kan du jo gå ind i din lille datters værelse og dimse rundt (og kigge på det lillebitte tøj, og flytte lidt rundt på alting 1000000 gange).

Tak for dit svar - og pøj pøj når det går løs...

Kh Trine

Anmeld

27. februar 2010

Tullebobs

Hejsa;0)

Har det helt på samme måde. Venter også barn nummer to og er 37+5 idag.

Glæder mig så meget og er utålmodig for at se ham, ikke fordi jeg er træt af at være gravid, for ved jeg vil savne det lige så snart han er ude:0)

Men alt er også klart her og venter og venter. Far er rundt på gulvet da hans første barn kom til verdenen med PK, så han har meget svært ved at finde ud af at der ikke er dato og tid på denne gang:0)

Glæder mig til vi skal læse og skrive fb herinde:0)

Knus

Tak for svar.

Jeg er godt nok også betænkelig ved ikke at skulle være gravid mere - tror bestemt ikke, at vi skal have flere børn, og jeg nyder også min graviditet - det meste af tiden  og samtidig er man SÅ otrolig spændt på at se det lille myr, der gemmer sig derinde.

Glæder mig til at vi skal udveksle FB og billeder.

Kh Trine 37+ 1 (og dermed endnu en dag tættere på end i går )

Anmeld

27. februar 2010

Lise

Åh, jeg er SÅ klar. Idag er jeg 38+2 og det var den dag min fødsel gik igang med Simon (fødte 38+3). Det er helt fjollet at jeg har forventet at det ville være på nøjagtig samme måde - men jeg har været opsat på denne weekend i meget lang tid. Og der sker ikke en skid!  Prøver at fortælle mig selv at der går tre uger endnu, men det virker ikke rigtig... åh, hvorfor er jeg sådan? Hver morgen vågner jeg og tænker "Øv, endnu en helt rolig nat uden en eneste lille bitte ve"  Burde tænke "Fedt, at jeg sover fantastisk nu, hvor der kun er ganske kort tid til at der starter en ny periode hvor jeg skal gå rundt og synge vuggevise i de små timer, med en vågenked baby"..

Sikke jeg brokker mig. Jeg er bare så utålmodig

Tasken er ikke engang pakket. Eller, der er pakket til lillebror - men ikke noget til mig, udover et par sokker. Ved ikke hvad jeg skal have med til en ambulant fødsel.. Hvad er der i din taske?

Blablabla om mig - Tillykke med din fuldbårne baby  Vores Simon'er skal snart være storebrødre - det bliver jo stort!

Lise

Anmeld

27. februar 2010

Tullebobs

Lise skriver:

Åh, jeg er SÅ klar. Idag er jeg 38+2 og det var den dag min fødsel gik igang med Simon (fødte 38+3). Det er helt fjollet at jeg har forventet at det ville være på nøjagtig samme måde - men jeg har været opsat på denne weekend i meget lang tid. Og der sker ikke en skid!  Prøver at fortælle mig selv at der går tre uger endnu, men det virker ikke rigtig... åh, hvorfor er jeg sådan? Hver morgen vågner jeg og tænker "Øv, endnu en helt rolig nat uden en eneste lille bitte ve"  Burde tænke "Fedt, at jeg sover fantastisk nu, hvor der kun er ganske kort tid til at der starter en ny periode hvor jeg skal gå rundt og synge vuggevise i de små timer, med en vågenked baby"..

Sikke jeg brokker mig. Jeg er bare så utålmodig

Tasken er ikke engang pakket. Eller, der er pakket til lillebror - men ikke noget til mig, udover et par sokker. Ved ikke hvad jeg skal have med til en ambulant fødsel.. Hvad er der i din taske?

Blablabla om mig - Tillykke med din fuldbårne baby  Vores Simon'er skal snart være storebrødre - det bliver jo stort!

Lise

Hej Lise

Det kender jeg godt - det der med at man et eller andet sted tænker, at alting bliver som sidst man fødte - selvom det er der jo intet belæg for at tro - men det er nok bare nemmere at forholde sig til noget man har prøvet før

Tja hvad er der i min taske:

- Toiletsager (hvis nu man bliver indlagt af en eller anden grund)

- Læbepomade

- Hår elastikker

- Tøj til mig (rent undertøj, ammebh, blødt velour tøj, strømper) og til lillen

- pose til snavsetøj (jeps klart et tegn på at man har for meget tid til at tænke over det )

- Kamera - mobil oplader

- Guf og cola til farmand (senere også lidt frugt, men formoder at det er dumt at pakke nu, eftersom der kan gå 5 uger endnu  hihi)

- Ellers skal vi vel huske autostol og dyne til lille trutten.

Vores Simon er også klar nu - han har ventet længe på foråret, hvor lillebror skulle komme. Er så spændt på hans reaktion.

Vestøv til dig...

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.