Hjemmesider med børnetøj i USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.995 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

LotteN

NOgen der kan hjælpe mig på hjemmesider på børnetøj og sko i USA?

min onkel bor i N.Y. og tækte han måske kunne finde tøjet i butikken og sende det til mig, vil baregerne se hvad udvalget er derovre og priserne, i forholdt til DK

Søger specielt kondisko  alla nike, adidas eller andet..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

CS

Baby Gab laver super lækkert børnetøj og er hot i US - derudover er alle amerikanske mærker rigtige billig, som fx Tommy Hilfiger, de laver også super børnetøj... Åhhh convers sko koster en slik og er så søde  og Nike koster intet!!

Anmeld

27. februar 2010

3rollinger

LotteN skriver:

NOgen der kan hjælpe mig på hjemmesider på børnetøj og sko i USA?

min onkel bor i N.Y. og tækte han måske kunne finde tøjet i butikken og sende det til mig, vil baregerne se hvad udvalget er derovre og priserne, i forholdt til DK

Søger specielt kondisko  alla nike, adidas eller andet..!

Nu er jeg ikke den store ekspert, men jeg mener du skal betale told naar det sendes fra USA, og det er ikke billigt. Undersoeg det godt inden han sender eller du koeber i butikker, saa du ikke faar en grim overraskelse.

For hvis man har koebt en masse laekre ting og brugt en masse ting og pludselig skal betale 500 kr mere til told, saa er det skisme surt.

Trine

Anmeld

27. februar 2010

LotteGabriella

3rollinger skriver:

Nu er jeg ikke den store ekspert, men jeg mener du skal betale told naar det sendes fra USA, og det er ikke billigt. Undersoeg det godt inden han sender eller du koeber i butikker, saa du ikke faar en grim overraskelse.

For hvis man har koebt en masse laekre ting og brugt en masse ting og pludselig skal betale 500 kr mere til told, saa er det skisme surt.

Trine

lige præcis, det  har jeg prøvet med smykker

men det er ikke alle varer der er importtold på, så ja det er bare om at ringe til SKAT og spørge

Anmeld

27. februar 2010

LotteGabriella

ChristinaS skriver:

Baby Gab laver super lækkert børnetøj og er hot i US - derudover er alle amerikanske mærker rigtige billig, som fx Tommy Hilfiger, de laver også super børnetøj... Åhhh convers sko koster en slik og er så søde  og Nike koster intet!!

øv kan ikke finde en hjemmeside på dem

Har prøvet:

babygab.com

baby-gab.com

babygab.us

baby-gab.us

og det er ingen af dem

Anmeld

27. februar 2010

trunte89

LotteGabriella skriver:

Har prøvet:

babygab.com

baby-gab.com

babygab.us

baby-gab.us

og det er ingen af dem

gap.com

Der er SUPER meget lækkeret! Synes bare det er ret småt i størrelserne.

Anmeld

27. februar 2010

LotteGabriella

trunte89 skriver:

gap.com

Der er SUPER meget lækkeret! Synes bare det er ret småt i størrelserne.

thanks ok så en enkelt str. mindre eller et par str. mindre???

Anmeld

27. februar 2010

trunte89

Bare en enkelt vil jeg tro.

købte noget i london i nov. i str 2 år. Hun var næsten lige kmmet op i str 92, og blev 2 år her i januar.

Hun kan satdig godt passe det, men det er ret tight Så havde jeg vidst det havde jeg klart købt det i str 3 år så hun kunne bruge det noget længere.

Anmeld

27. februar 2010

betina

Macys.com

Der er også rigtig mange fine ting til hele familien

Anmeld

27. februar 2010

CS

LotteGabriella skriver:

Har prøvet:

babygab.com

baby-gab.com

babygab.us

baby-gab.us

og det er ingen af dem

åhhh sorry - skulle jo selvfølgelig have skrevet at det var en del af GAB

Men ja husk at tjekke med told og skat - det er SÅ træls at sidde med kæmpe moms smækker.... Mener det er noget med hvor meget værdi pakken indeholder, men ja det kan told og skat svare på

Go shoppe lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.