HJÆLP: Baby vægt og størrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

B&J

Heej alle sammen jeg venter mig her den 13 marts ja der er ikke længe igen jubiii  det hele er så nyt og lidt svært så har virkelig brug for jeres dejlige hjælp..

men jeg har virkelig brug for hjælp min jordmor sagde sidst den ca vejede 3500 men hun er overhovede ikke sikker da jeg er overvægtig men hvad størrelse vil i ca en en på 3500 og 4000 skal bruge i tøj størrelse????

og hvad bruger en nyfødt i futter og strømper????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

3drenge

Vores drenge på ca 3400-3600g og 51cm har brugt str.50 i ca 5 uger og så derefter str.56. men det er jo svært at sige, men hvis du har lidt i begge str. så går det jo ikke helt galt.

Vi har kun brugt strømpebukser til Elias, de har nogle superlækre nogen i H&M (2pk til 80kr) så er der aldrig bar hud

Hjemmefutter hedder str. 16-17 og svarer ca. fra 0-3mdr

jeg har 4 par lækre hjemmesko til salg på trendsales og har også div billigt tøj, du er velkommen til at lure

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&search=;u=130719;

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2010

Skouboe

B&J skriver:

Heej alle sammen jeg venter mig her den 13 marts ja der er ikke længe igen jubiii  det hele er så nyt og lidt svært så har virkelig brug for jeres dejlige hjælp..

men jeg har virkelig brug for hjælp min jordmor sagde sidst den ca vejede 3500 men hun er overhovede ikke sikker da jeg er overvægtig men hvad størrelse vil i ca en en på 3500 og 4000 skal bruge i tøj størrelse????

og hvad bruger en nyfødt i futter og strømper????

De fleste nyfødte bruger str. 50 - også fordi de er så "krøllede" Du vil opdage at det meste af tiden er ben i bukser til nyfødte spild af stof...

Min datter er født 27 januar og jeg købte i starten sparkedragter med fødder - fx dem her: http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=12901&catalogId=10101&partNumber=5700347442208-WHITE

Tilsæt dertil en langærmet body og en trøje hvis der er køligt.

Hvis du overvejer at bruge uld, er jeg blevet MEGET positivt overrasket over det fra Føtex og Steffens fra bl.a. Bilka. Det holder meget bedre end mit dyre JoHa fra Magasin...

Jeg begyndte ikke at bruge futter til Freja før hun var 6-8måneder, men det var mest fordi da hun kom ud af sparkedragterne, var sommeren startet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.