B&J skriver:
Heej alle sammen jeg venter mig her den 13 marts ja der er ikke længe igen jubiii det hele er så nyt og lidt svært så har virkelig brug for jeres dejlige hjælp.. 
men jeg har virkelig brug for hjælp min jordmor sagde sidst den ca vejede 3500 men hun er overhovede ikke sikker da jeg er overvægtig men hvad størrelse vil i ca en en på 3500 og 4000 skal bruge i tøj størrelse????
og hvad bruger en nyfødt i futter og strømper????
De fleste nyfødte bruger str. 50 - også fordi de er så "krøllede" Du vil opdage at det meste af tiden er ben i bukser til nyfødte spild af stof...
Min datter er født 27 januar og jeg købte i starten sparkedragter med fødder - fx dem her: http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=100&storeId=12901&catalogId=10101&partNumber=5700347442208-WHITE
Tilsæt dertil en langærmet body og en trøje hvis der er køligt.
Hvis du overvejer at bruge uld, er jeg blevet MEGET positivt overrasket over det fra Føtex og Steffens fra bl.a. Bilka. Det holder meget bedre end mit dyre JoHa fra Magasin...
Jeg begyndte ikke at bruge futter til Freja før hun var 6-8måneder, men det var mest fordi da hun kom ud af sparkedragterne, var sommeren startet...
Anmeld