Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TILLYKKE - Du er bare så megamotherf****** SEJ!!!!
Ned med en ordentlig omgang champagne inden det er for sent
Kæmpe krammer herfra!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt gået - tillykke tillykke tillykke
Kh Trine
DK skriver: Jeg fik 12 til eksamen i dag. Fååååååårk hvor er jeg go!! Pyhhh.... sikke en omgang! Jeg var i tvivl om jeg var god nok til eksamen, der originalt lå d 28/1 så dengang jeg gik ikke op. Jeg var så i dag til reeksamen. Og fik så 12. Jeg blev så glad at jeg kneb en tåre og det hele... Ejj det er så dejligt det er overstået, og også dejligt at det betalte sig at læse hele lortet igen og have eksamenspres en hel mdr. mere! Pyhh jeg er så træt nu! Men suuuper glad!!! Kan i tøser have en FANTASTISK weekend!! Knus Ditte
Jeg fik 12 til eksamen i dag. Fååååååårk hvor er jeg go!!
Pyhhh.... sikke en omgang! Jeg var i tvivl om jeg var god nok til eksamen, der originalt lå d 28/1 så dengang jeg gik ikke op. Jeg var så i dag til reeksamen. Og fik så 12. Jeg blev så glad at jeg kneb en tåre og det hele... Ejj det er så dejligt det er overstået, og også dejligt at det betalte sig at læse hele lortet igen og have eksamenspres en hel mdr. mere!
Pyhh jeg er så træt nu! Men suuuper glad!!!
Kan i tøser have en FANTASTISK weekend!!
Knus Ditte
Stooort tillykke, du er alt for sej
Godt gået
Skøn følelse at gå på weekend med
Stort tillykke
Tusind tak alle sammen! Jeg er også OVERlykkelig!!
p.s. Bliver nødt til at blive plusmedlem, så jeg kan få en dansende smiley herunder!!
Tillykke! Hvor er det bare flot
Sejt! Tillykke! Go' måde at starte en weekend på
Fantastisk. Fedt det endte med sådan et godt resultat. Tillykke med det.
MVH Malene
Tillykke med det, rigtig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128