Andre der oplevet underlige ting lige op til mens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

hc=k

Jeg sidder her og venter på min mens hehe.

Jeg skal have det her en af dagene, mne lige hvad dag aner jeg ikke.
Hver gang jeg skal have mens bliver jeg "gravid" forstået som at jeg får en stor gravid mave, kvalme, spiser for 8, spiser mærkelige ting, spiser heletiden, bliver totalt homonella og er enormt træt. Der er et utal af folk nu der har spurtg mig om jeg ikke er gravid eller hvornår jeg skal føde og jeg synes det er mega pinligt fordi jeg jo egentlig bare er underlig hehe.

Er der andre end mig der oplever at kroppen skaber dig åndsvag inden mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

mortilfreja

hc=k skriver:

Jeg sidder her og venter på min mens hehe.

Jeg skal have det her en af dagene, mne lige hvad dag aner jeg ikke.
Hver gang jeg skal have mens bliver jeg "gravid" forstået som at jeg får en stor gravid mave, kvalme, spiser for 8, spiser mærkelige ting, spiser heletiden, bliver totalt homonella og er enormt træt. Der er et utal af folk nu der har spurtg mig om jeg ikke er gravid eller hvornår jeg skal føde og jeg synes det er mega pinligt fordi jeg jo egentlig bare er underlig hehe.

Er der andre end mig der oplever at kroppen skaber dig åndsvag inden mens??

Har det på præcis samme måde som dig.. Og nu er jeg så gået en dag over tid ( det skal lige siges at min mens altid er punktlig ) Men min test er negativ.

Det er rigtig irriterende at have alle de symptomer op til mens..

Anmeld

26. februar 2010

hc=k

mortilfreja skriver:

Har det på præcis samme måde som dig.. Og nu er jeg så gået en dag over tid ( det skal lige siges at min mens altid er punktlig ) Men min test er negativ.

Det er rigtig irriterende at have alle de symptomer op til mens..

ja det er nemlig rigtig irriterende og det er rigtig frustrende at man hver eneste gang tror man er gravid

Anmeld

26. februar 2010

Heidi.

Jeg ved godt hvad du mener, for jeg får det helt som dig.,..

Anmeld

26. februar 2010

hc=k

Heidi. skriver:

Jeg ved godt hvad du mener, for jeg får det helt som dig.,..

Deet er bare mega snyd at man skal have det sådan når andre bare kan leve det liv de plejer uden gener hehe. Jeg tænker fandme tit at jeg lige så godt kunne blive gravid når jeg alligevel skal have det sådan hehe

Anmeld

26. februar 2010

Heidi.

hc=k skriver:

Deet er bare mega snyd at man skal have det sådan når andre bare kan leve det liv de plejer uden gener hehe. Jeg tænker fandme tit at jeg lige så godt kunne blive gravid når jeg alligevel skal have det sådan hehe

Egentlig er det der irritere mig mest, det at jeg får meget lyst til søde sager. Jeg tager dog ikke på, men udvikler en del bumser.. wee, meget teenagtigt..

Anmeld

26. februar 2010

hc=k

Heidi. skriver:

Egentlig er det der irritere mig mest, det at jeg får meget lyst til søde sager. Jeg tager dog ikke på, men udvikler en del bumser.. wee, meget teenagtigt..

Åh ja hvor jeg kender det ikke.. Jeg tager heller ikke på, men jeg ligner en der er i 6. måned og det er virkelig uden pis. min kæreste kom hjem igår og spurgte om jeg var sikker på at der ikke var noget jeg havde glemt at sige til ham

Anmeld

26. februar 2010

Heidi.

hc=k skriver:

Åh ja hvor jeg kender det ikke.. Jeg tager heller ikke på, men jeg ligner en der er i 6. måned og det er virkelig uden pis. min kæreste kom hjem igår og spurgte om jeg var sikker på at der ikke var noget jeg havde glemt at sige til ham

hmm, mindre fedt,

Anmeld

26. februar 2010

hc=k

Heidi. skriver:

hmm, mindre fedt,

Nemlig...

Anmeld

26. februar 2010

mamalicious

Øv JA...... Får ondt i brysterne, kvalme, enorm lyst til søde sager - tilgængæld kan det MERE end ses på mig !! og ondt i underlivet, hvilket jeg også har NÅR jeg er gravid !! Fik jeg sagt mere end let antændelig ?? - og tager tingene  MEGET nært !! - Hvilket næsten er det værste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.