Dagens grin:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Valle81

Først jeg er 37+4 idag:0) Det skal med for at pointen og vi har snakket om at vi skal et tur i ønskebørn for bare at se om der var en ting til baby, som vi simpelthen ikke kan undvære:0)

Knny og jeg har lige sovet, jeg vågner og står op for vi kan da ikke ligger der. Kenny er jordens langsommeste til at vågne.......

Jeg går i stuen sidder lidt ved pc, får en rugbrød og noget af drikke. Vil så gå ind til ham for at sige at nu skal han til at op :0)

På vejen kommer jeg til at prutte......ja sorry........ men i ved hvordan det er at være højgravid.

Så da jeg kommer ind i soveværelset, siger jeg, puah din kæreste er meget utæt, så tror vi skal huske at købe en bundprop derude idag....

Kenny ,som er faldet hen igen, flyver op i sengen og basker sig ud af dynen og ser helt vild ud i blikket!!!

Nej undskyld må jeg sige, jeg har slået en prut, det er ikke vandet der er gået......................

Han blev så forvirret og så "puha" og jeg blev så ked af det, for det havde slet ikke lige slået mig at den kunne misforståes:0)

Men jeg kom sådan til at grine............. stakkels mand altså.

Kæmpe knus

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Mira0911

Ja stakkels mand, men han kom da ud af sengen...

En ny måde at få ham op på... Går nok ikke i længden...

Anmeld

26. februar 2010

smokin

stakkels mand - du tager livet af ham.

men godt grin 

Anmeld

26. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Stakkels mand...

Anmeld

26. februar 2010

Valle81

Ja det var faktisk lidt synd for ham:0) Har sjældent set en, der har været så meget rundt på gulvet:0)

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

hahahaha Ja lidt synd.... men så vågnede han da

Anmeld

26. februar 2010

LinLin

Hehe... Det minder mig om den dag jeg fødte David. Vandet gik kl 5.30 lige midt i sengen! Hans far fløj også bare op - og tog strømper på med det samme. Tror først han rigtigt vågnede da han stod dér!

Anmeld

26. februar 2010

karina1980

ha ha ha hvor godt, fik lige en masse billeder frem i hovedet,

Anmeld

26. februar 2010

mamalicious

He he skønt !!!   Det var sgu dagens grin !!!

Anmeld

26. februar 2010

Sissel

Hehe jeg prøvede noget lignende da jeg også var højgravid. Jeg var ude og gå med min kæreste og svoger og skiger da jeg ser en edderkop komme kravlende på fortorvet, og der gik de også bare helt i stå og tog fat i mig og spurgte om vandet var gået, om det var nu.. Og så blev de ovenikøbet sådan lidt småfornærmede over at jeg skreg over en edderkop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.