Først jeg er 37+4 idag:0) Det skal med for at pointen og vi har snakket om at vi skal et tur i ønskebørn for bare at se om der var en ting til baby, som vi simpelthen ikke kan undvære:0)
Knny og jeg har lige sovet, jeg vågner og står op for vi kan da ikke ligger der. Kenny er jordens langsommeste til at vågne.......
Jeg går i stuen sidder lidt ved pc, får en rugbrød og noget af drikke. Vil så gå ind til ham for at sige at nu skal han til at op :0)
På vejen kommer jeg til at prutte......ja sorry........ men i ved hvordan det er at være højgravid.
Så da jeg kommer ind i soveværelset, siger jeg, puah din kæreste er meget utæt, så tror vi skal huske at købe en bundprop derude idag....
Kenny ,som er faldet hen igen, flyver op i sengen og basker sig ud af dynen og ser helt vild ud i blikket!!!
Nej undskyld må jeg sige, jeg har slået en prut, det er ikke vandet der er gået......................
Han blev så forvirret og så "puha" og jeg blev så ked af det, for det havde slet ikke lige slået mig at den kunne misforståes:0)
Men jeg kom sådan til at grine............. stakkels mand altså.
Kæmpe knus
Christina
Anmeld