Jeg er glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Sisley

Og vil bare dele det med Jer. Nogle gange er det virkelig små ting, der giver den gode lykke-fornemmelse i maven og vi skal sgu huske på, hvor godt vi har det en gang imellem! Selvom livet nogle gange er svært, så er det jo sjældent så galt endda

Idag er jeg glad fordi det er fredag, jeg skal hygge med XFactor, pizza og manden i mit liv. Lilletøsen rumler i mors mave, har det tilsyneladende godt og vi glæder os til at få hende i armene.

Sara
29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Sisley

- og så glemte jeg lige at spørge - hvad med Jer; hvordan har I det i dag?

Anmeld

26. februar 2010

otlitrom

Det lyder også dejligt!

God dag til dig

Kitty - som også er glad idag

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var da et dejlig indlæg

Jeg er også glad idag Jeg arbejder hjemme idag. Lukker ned for arbejde her om lidt også skal vi have rockwoll ind. Så skal vi i teatret og til fest (altså på date-agtig resten af dagen)...

Idun sover hos sin ven fra børnehaven

Så det er jo en dejlig fredag.

Anmeld

26. februar 2010

Guldet

Dejligt indlæg

Jeg er også glad fordi jeg har fri idag, og kan være hjemme og hygge med min datter Laura på 14 mdr.

Fordi manden har lovet at lave go mad iaften og self. skal vi også se x-factor.. love it.. de er så smaddergode..

Imorgen skal mor her i byen med nogle veninder

Blir bare en rigtig dejlig weekend, både med familien og veninderne.. så det kan jo ikke være bedre.

Du må forsat have en dejlig dag..

Hilsen en der glæder sig til foråret, for så bliver jeg endnu mere glad

Anmeld

26. februar 2010

Cris

Åh hvor er det dejligt! Jeg har ikke så meget af det for tiden...

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Jeg har tre syge drenge hjemme og er selv syg...så ved ikke lige, føler ikke dte store overskud og har den der dumme eksamensopgave hængende også...tilgengæld gør det mig glad at jeg endelig har fundet den helt sunde stil igen HELT UDEN alt det der ikke er godt og at jeg allerede har tabt 1½ kilo..

Knus og god weekend..

Anmeld

26. februar 2010

Sisley

Guuud jeg glemte jo næsten at fortælle det allervigtigste. Jeg skal mødes med min gamle bedste veninde fra folkeskole tiden. Jeg mistede kontakten med hende for næsten 10 år siden - har dog set hende en enkelt gang siden, hvor vi ikke rigtig var det samme sted i vores respektive liv. Mødte hende helt tilfældigt forleden og nu skal vi have en latté sammen i eftermiddag.

God dag og weekend til Jer alle :-)

Anmeld

26. februar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er også glad!

I aften skal min bedste veninde og jeg ud og spise og hygge med vores mødre, det bliver festligt...  (Har udset en lækker vinbar vi skal aflægge besøg...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.