Nøj, hvor hun møver.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Karo

Her den sidste uges tid er lille Ida, godt nok begyndt at møve godt til derinde
Det starter om aftenen omkring en 20 tiden, og så kører hun bare hovedet rundt nede i bækkenet. Jeg flyver op ad sofaen hvergang for hold da op nogle jag det giver Martin kan ikke lade være med at grine lidt af det hele, da jeg løber ud på toilettet, da hun også trykker på blæren, og mig der bander og svovler.

Jeg tænket lidt at hun prøver på at komme ned og ligge sig fast, da det virkeligt føles som om hun prøver at rykke sig ned. Med Marcus havde jeg det slet ikke sådan, og derfor går Martin også og tror at hun kigger ud før tid. Selv tror jeg ikke på det, men hvis hun skulle kigge ud, så er alt gjort klar til hende.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

lion

Ja de små kan være nogle rigtig møve hoveder. Nej de jag er bare ikk sjove.

Ja sidder her fordi og håber at de jag jeg får en gang imellem godt må blive ved så kan kan komme ud til mig, men de går hele tiden væk igen efter 3 jag.

Men ok, der er "kun" 7 dage til jeg er gået 14 dage over og at de sætter mig i gang. Men jeg håber at min søster og kæreste har ret når de siger han kommer ud i weekenden

Anmeld

26. februar 2010

Ida.

Hehe jeg kan faktisk også godt se det komiske i det selvom jeg udmærket godt ved, at det ikke er spor sjovt. Jeg har døjet med det med begge pigerne...viiiildt ondt ved skambenet, så jeg kunne ikke gå ret langt. Men de har så begge stået nedaf med knolden fra uge 25-26 stykker, så hovedet har virkelig kunnet bore sig på plads

Spændende hvornår min lille navnesøster vil til verden! I hvilken uge fødte du Marcus?

Anmeld

26. februar 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Hehe jeg kan faktisk også godt se det komiske i det selvom jeg udmærket godt ved, at det ikke er spor sjovt. Jeg har døjet med det med begge pigerne...viiiildt ondt ved skambenet, så jeg kunne ikke gå ret langt. Men de har så begge stået nedaf med knolden fra uge 25-26 stykker, så hovedet har virkelig kunnet bore sig på plads

Spændende hvornår min lille navnesøster vil til verden! I hvilken uge fødte du Marcus?

Med Marcus blev jeg sat igang da jeg var 14 dage overtid. Jeg havde bare ingen tegn på at jeg selv ville føde, jeg havde ikke engang udviget mig bare lidt. Men jeg håber at hun selv vil sætte det igang denne gang, og tror det måske vil lykkes denne gang da det kun en 1 1/2 år siden jeg fødte sidst.

Anmeld

26. februar 2010

Karo

lion skriver:

Ja de små kan være nogle rigtig møve hoveder. Nej de jag er bare ikk sjove.

Ja sidder her fordi og håber at de jag jeg får en gang imellem godt må blive ved så kan kan komme ud til mig, men de går hele tiden væk igen efter 3 jag.

Men ok, der er "kun" 7 dage til jeg er gået 14 dage over og at de sætter mig i gang. Men jeg håber at min søster og kæreste har ret når de siger han kommer ud i weekenden

Tænk at han ikke er kommet endnu.

Godt der kun er en uge igen til de sætter dig igang, men jeg vil da håbe for dig at din søster har ret i at han kommer i weekenden. For vente tiden er bare lang.

Anmeld

26. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Her den sidste uges tid er lille Ida, godt nok begyndt at møve godt til derinde
Det starter om aftenen omkring en 20 tiden, og så kører hun bare hovedet rundt nede i bækkenet. Jeg flyver op ad sofaen hvergang for hold da op nogle jag det giver Martin kan ikke lade være med at grine lidt af det hele, da jeg løber ud på toilettet, da hun også trykker på blæren, og mig der bander og svovler.

Jeg tænket lidt at hun prøver på at komme ned og ligge sig fast, da det virkeligt føles som om hun prøver at rykke sig ned. Med Marcus havde jeg det slet ikke sådan, og derfor går Martin også og tror at hun kigger ud før tid. Selv tror jeg ikke på det, men hvis hun skulle kigge ud, så er alt gjort klar til hende.

Katja

hi hi..... jeg hepper på Ida:0)

Anmeld

26. februar 2010

anna-jonas

Sådan en lille Ida, er en lille bøllespire, kan jeg betro dig.....................de møver, og er fulde af fis og ballade. Så freden er forbi, når hun kommer til verden................bare vent.

Anmeld

26. februar 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Sådan en lille Ida, er en lille bøllespire, kan jeg betro dig.....................de møver, og er fulde af fis og ballade. Så freden er forbi, når hun kommer til verden................bare vent.

Det lyder dejligt

Det vil jeg glæde mig rigtigt meget til......en lille pige med krudt i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.