Genbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

NoName

Hej piger...

Jeg er simplethen så glad... I aftes ringede telefonen, det var en bekendt der havde hørt at vi venter os en lille, hun ville derfor spørge om vi ville arve en tremmeseng med rand, en voksi pose, en dyne, sengetøj, lidt legetøj og lidt tøj. Der var vist noget mere, men kan ikke huske hvad det var.

Hun sagde at hun ikke skulle bruge det mere(hun har 3 børn) og hendes søster vil ikke have noget af det, da hun absolut vil have alt skal være nyt, når det bliver hendes tur. Jeg blev helt paf, og sagde mange tusind tak, og spurgte hvad hun ville have for alle sagerne. ikke noget sagde hun, kun 500 for sengen, resten ville jeg have smidt ud, men kom så i tanke om jer.  Ej, du skal ikke smide det væk, vi vil meget gerne arve, vi har bestemt ikke noget imod at genbruge.

Weee, glæder mig til at hente ALLE sagerne hjem, sengen kommer dog ud til mine svigerforældre (er lidt overtroisk)...

NoName 18+2 - der altid er glad for at spare lidt penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

LRJ

noname skriver:

Hej piger...

Jeg er simplethen så glad... I aftes ringede telefonen, det var en bekendt der havde hørt at vi venter os en lille, hun ville derfor spørge om vi ville arve en tremmeseng med rand, en voksi pose, en dyne, sengetøj, lidt legetøj og lidt tøj. Der var vist noget mere, men kan ikke huske hvad det var.

Hun sagde at hun ikke skulle bruge det mere(hun har 3 børn) og hendes søster vil ikke have noget af det, da hun absolut vil have alt skal være nyt, når det bliver hendes tur. Jeg blev helt paf, og sagde mange tusind tak, og spurgte hvad hun ville have for alle sagerne. ikke noget sagde hun, kun 500 for sengen, resten ville jeg have smidt ud, men kom så i tanke om jer.  Ej, du skal ikke smide det væk, vi vil meget gerne arve, vi har bestemt ikke noget imod at genbruge.

Weee, glæder mig til at hente ALLE sagerne hjem, sengen kommer dog ud til mine svigerforældre (er lidt overtroisk)...

NoName 18+2 - der altid er glad for at spare lidt penge

Ej hvor dejligt ! Gratis er altid godt hehe - men det har jo bare gjort mange ting nemmere for jer

vi har lånt nogle af tingene af kærestens storesøster, og så har vi fået en seng af hende, som hendes den yngste har brugt - og så har vi så bare købt en masse ting både brugt og nyt

Anmeld

26. februar 2010

December 27

LÆKKERT

Vi har også købt en meget stor del af vores til baby brugt.. fik barnevogn med madras, lift med madras - regnslag, net, pudsletaske, sengetøj, dyne, pude, tremmeseng, weekendseng, trip trap stol, pudslebord + pude, 2 sengerande + lidt andet til 2500 kr... synes det var helt vildt

Manden er på su og jeg har gået sygemeldt fra 1/12..
Kan heller ikke se hvorfor alt skal være nyt.. så hjælper man også andre med at komme af med deres istedet for at de skal smide det ud, plus de også kan få en lille skilling for det

Anmeld

26. februar 2010

NoName

Tror det er begrænset hvad vi selv skal ud og købe... Der er så mange i vores omgangskreds der har større børn, og de vil gerne af med deres sager. Blev bare meget overrasket over hende der ringede igår. Indtil videre så skal vi selv købe pusleord og højestol af større ting, resten får vi... Synes det er helt vildt...

Anmeld

26. februar 2010

Cris

Ja, det er ikke nyt at mange ville have det hele nyt. Men det er også helt ok med det, hvis man har råd til det. Hvis der er nogle, som ikke kan bruge så mange penge, så er det dejligt at nogle er så generøs at give deres tingene væk, eller at man kan finde mange ting til god pris. Jeg har købt mange brugte ting ellers ville vores økonomi ikke fungere. Og jeg synes, at det var rigtigt godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.