aldrig mere NAN, hurra!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Milka

tak for alle jeres søde hilsner til pigerne på deres fødselsdag som jeg tidligere skrev havde vi en super dag, den mislykkede chokoladekage røg i skraldespanden men der var rigeligt i alt det andet!

i dag skal vi over og lege med oskar og villads, tvillingedrenge som også lige er fyldt 1 og som bor et par gader herfra. deres mor er også privat dagplejer for dem, det er sådan vi er kommet i kontakt. har ikke mødt dem før, men det skal nok blive sjovt. så nu venter jeg bare på at damerne vågner så vi kan komme afsted.

forresten fik tøserne deres sidste flaske mælk på deres fødselsdag. de sidste to dage er de vågnet ved 5-6 tiden om morgenen hvor de plejer at få den, fået en tår vand og sovet videre. ingen problemer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

tak for alle jeres søde hilsner til pigerne på deres fødselsdag som jeg tidligere skrev havde vi en super dag, den mislykkede chokoladekage røg i skraldespanden men der var rigeligt i alt det andet!

i dag skal vi over og lege med oskar og villads, tvillingedrenge som også lige er fyldt 1 og som bor et par gader herfra. deres mor er også privat dagplejer for dem, det er sådan vi er kommet i kontakt. har ikke mødt dem før, men det skal nok blive sjovt. så nu venter jeg bare på at damerne vågner så vi kan komme afsted.

forresten fik tøserne deres sidste flaske mælk på deres fødselsdag. de sidste to dage er de vågnet ved 5-6 tiden om morgenen hvor de plejer at få den, fået en tår vand og sovet videre. ingen problemer!

Nej,hvor dejligt,det skal nok blive en god dag

Åh,hvor er jeg misundelig!Jeg længes efter den dag jeg ikke mere skal købe NanJeg er sååååå træt af at skulle op hver nat,nogle gange 2 gange,og give den f.... flaske.Godtnok har han været syg uafbrudt i månedsvis,men hold da op,havde godtnok ikke regnet med at nætterne skulle forløbe sådan her efter 10 mdr.!Såååå...nu satser vi lidt på at tage kampen her i næste uge,forhåbentlig er han lidt mere rask så

Rigtig god dag med alle tvillingerne

Anmeld

26. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

hvor lækkert Camilla! hurra for de dygtige bøtter!

Anmeld

26. februar 2010

lion

Sikke 2 dygtige piger du har, at de har taget det så fint ikk at få nan mere

Anmeld

26. februar 2010

Ida.

Det er sgu nogle seje bøtter, at de bare sådan accepterer en gang vand i stedet for!! Og hvor KAN jeg da godt forstå, at du synes det er dejligt at slippe for flere flasker...

Anmeld

26. februar 2010

Milka

synes også det er godt gået af bøtterne. men flasken var begyndt at blive lidt uinteressant, kunne jeg mærke, og så tænkte jeg at det var et oplagt tidspunkt at give dem den den for sidste gang når de fyldte 1

det var lidt kaos med så mange tvillinger samlet (de sad alle og flåede legetøj og sutter fra hinanden) men også sjovt. vi skal mødes igen i næste uge 

Anmeld

26. februar 2010

anna-jonas

Tillykke med den succesfulde NAN-afvænning...............

Anmeld

26. februar 2010

mama09

Milka skriver:

ups har ikke været herinde nogen dage

MEN STORT TILLYKKE MED DINE SKØNNE PIGER OG FEDT I ER AF MED NAN SÅDAN!!!

Anmeld

26. februar 2010

Milka

Trinehw skriver:

ups har ikke været herinde nogen dage

MEN STORT TILLYKKE MED DINE SKØNNE PIGER OG FEDT I ER AF MED NAN SÅDAN!!!

taaaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.