Vores hund kom til dyrlægen igår... Kom i fuld narkose for at få taget røngten billeder... Jeg synes det lyder vildt, at han ligefrem skal i narkose for det... Det er kun for at de kan få strukket hans ben ud...
Men de fik taget billeder og studeret dem, kom frem til at det ikke er HD, de tjekkede hofterne godt og grundigt, tog ekstra billeder for at være sikker... 
De nåede frem til at det er en forstuvning på venstre hofteled, han har fået lavet... Så der sidder noget knoglevæv, som ikke skal sidde der, det får han medicin for nu.
De næste 14 dage skal han være på medicin, derefter skal vi ringe til dyrlægen og fortælle hvordan det går med ham, derefter skal vi til kontrol med ham...
Hvis ikke det er over, skal han på en omgang medicin mere, hvis det heller ikke hjælper, sagde dyrlægen at vi kunne få fjernet noget væske fra hofterne - Det koster kassen...
Dyrlægen mente ikke det blev nødvendigt med at fjerne væske, hun mente medicinen nok skulle hjælpe, så det går væk...
Min kæreste snakkede så med dyrlægen om, hvis medicinen slet ikke hjælper på nogen måder, kunne vi lige så godt aflive ham...
Jeg håber det virker det medicin, det plejer det som regelt også at gøre... Selvfølgelig vil jeg også selv have ham aflivet, hvis medicinen ikke hjælper og han skal blive ved med at halte rundt... Det er synd... Han skal ikke holdes i live, fordi vi synes han er rigtig dejlig og skøn, og han egentlig går rundt og har ondt...
Vi krydser alt hvad vi kan herhjemme, for at det virker... Han er så dejlig en rar og kærlig hund...
Vi håber det bedste... Og krydser....