Fake baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Mikkelmusen

http://www.channel4.com/video/my-fake-baby/series- 1/episode-1/living-doll_p_1.html

Jeg fandt linket på en anden baby side. Som jeg skrev på den anden side, så OMG de er jo enten syge i potten eller rigtig syge i potten... Undskyld men de må da lide af en form for tvangstanker eller noget, for det er da bare ikke normalt at gå rundt med en gummi-baby i byen. Måske en længerevarende fødselsdepression... har de overvejet professionel hjælp i stedet?

Usmageligt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Bamseboet :D

Her er flere...

www.reborn-baby.com

er lidt vildt at de ser så ægte ud....:-o

Anmeld

20. maj 2008

Honningblomst

Der er da en del mennesker der burde have et sådan barn istedet for et rigtigt...men de er da vildt flot lavet. Sådan en babydukke ville jeg have været vild med som barn...;)
Eva.

Anmeld

20. maj 2008

Balderson

Jeg er rystet 8(

Hvad sker der for de kvinder (?)

Den ene snakkede om at hun savnede den opmærksomhed det gav ved at rende rundt med en baby/barnevogn.. Kan kun sige at de skal tage sig sammen....

Men som eva skriver, så er de flotte lavet dukkerne... Men ville hellere give min niece på 6 år sådan en dukke til at lege med en selv at eje...

Mvh

Anmeld

20. maj 2008

Marie;-)

Hmmm... Ja så er man da fri for skrig og skrål! :D

Utroligt som legetøj udvikler sig - men synes næsten dukkerne bliver lidt uhyggelige!

Anmeld

20. maj 2008

sbs78

Lidt uhyggeligt efter min mening:S

Anmeld

20. maj 2008

Pia.

jeg syntes sgu de er uhyggelige, så ægte de ser ud... men okay, godt lavet...

:-o

Anmeld

20. maj 2008

A.

man bruger de dukker i usa for at overbevise de unge at det er ikke så nemt at ha´et barn og at det er stor ansvar..

Anmeld

20. maj 2008

Muffinmus

Lidt sygt, men med så mange teen pregs så er det nok en god ide.
Gik i 9 kl i USA og fik af vide af der årligt var 5 piger der droppede ud af skolen pga graviditet....For fanden man, klasserne gik kun til 9.....lidt øv for USA synes jeg.

Anmeld

21. maj 2008

xxx

Der er også flere her i DK som laver dem, jeg havde engang:$ et link til en 123hjemmeside, af en som lavede dem og importerede dem bl.a. fra Australien, og hun linkede så også videre til andre. Men nej kan ikke lige huske linket nu:(
Men det koster mange penge at købe sådan en, men der er selvfølgelig også en del arbejde i dem.

Hilsen Christina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.