Slankekurs gruppe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

Karo

Jeg har lige læst Idas (iln) indlæg, hvor hun skriver at hun har svært ved at holde vægten og der er flere der giver til udtryk at de har samme problem.

Jeg tænke derfor om vi skulle lave en lille slankekurs gruppe herinde, for os der godt kunne tænke os at tabe os. Jeg ved ikke helt hvordan man kan gøre det, men en ide er at vi hver mandag opretter et indlæg hvor vi hver kan fortælle om hvordan ugen er gået, og hvor vi kan give gode ider og tips vidre. Nu er jeg jo stadig gravid, men pt. vejer jeg 83 kg og ville meget gerne ned på omkring 60 kg efter jeg har født.

Jeg ved også bare at jeg har meget nemmere ved at tabe mig når jeg har nogle andre som er med på ideen.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

susan82

Super ide!!!!

Jeg er med! Efter 2 graviditeter er der kommet nogle ekstra kilo på sidebennene  Kan godt røbe, at det er 15 kg som sidder. Jeg har tabt alle kiloerne fra den seneste graviditet, men så er der lige dem som sidder godt fast .

Så status i dag er vægten siger 79,9 og jeg vil gerne ned på ca 65kg....men kan godt acceptere alt under 70kg. Nu spiller jeg ikke ishockey mere, så jeg tror aldrig at jeg når helt ned på 62kg som før graviditeterne.

Anmeld

26. februar 2010

Karo

susan82 skriver:

Super ide!!!!

Jeg er med! Efter 2 graviditeter er der kommet nogle ekstra kilo på sidebennene  Kan godt røbe, at det er 15 kg som sidder. Jeg har tabt alle kiloerne fra den seneste graviditet, men så er der lige dem som sidder godt fast .

Så status i dag er vægten siger 79,9 og jeg vil gerne ned på ca 65kg....men kan godt acceptere alt under 70kg. Nu spiller jeg ikke ishockey mere, så jeg tror aldrig at jeg når helt ned på 62kg som før graviditeterne.

Det lyder rigtigt dejligt

Altså ikke at du også har lidt ekstra på sidebenene, men at du er med på ideen.

Anmeld

26. februar 2010

Skouboe

Jeg springer gerne med her... når altså jeg liiige er færdig med denne graviditet engang i August...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.