Tænk på mig.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2010

anna-jonas

For i dag, skal jeg til samtale på mit job, ang. hvad fremtiden skal bringe.

Som nogle af jer sikkert husker, så har der været EN DEL problemer med mit job i.f.m sygemelding både før min graviditet (p.g.a depression) og i selve graviditeten. Mine kolleger og chef har sågar ikke ønsket mig tillykke, da Ida kom til verden................Ja, de ved ikke engang at det er en pige jeg fik, og de ved heller ikke noget om hendes handicaps.

Måske skal jeg ind og fyres..................ved ikke hvad der skal ske, så har brug for alle jeres positive energier................ TAK!

Knus fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Som nogle af jer sikkert husker, så har der været EN DEL problemer med mit job i.f.m sygemelding både før min graviditet (p.g.a depression) og i selve graviditeten. Mine kolleger og chef har sågar ikke ønsket mig tillykke, da Ida kom til verden................Ja, de ved ikke engang at det er en pige jeg fik, og de ved heller ikke noget om hendes handicaps.

Måske skal jeg ind og fyres..................ved ikke hvad der skal ske, så har brug for alle jeres positive energier................ TAK!

Knus fra Mette

Sender hermed en masse positiv tanker afsted med dig til dit møde

Anmeld

26. februar 2010

Ida.

Åh Mette - jeg sender dig en milliard positive tanker!! Kom endelig med en opdatering så snart du kan!!

Og så er jeg altså bare HARM over den behandling, du har fået af din arbejdsplads!!

Anmeld

26. februar 2010

Jules

Tænker på dig søde Mette!

Anmeld

26. februar 2010

anna-jonas

idamaria83 skriver:

Åh Mette - jeg sender dig en milliard positive tanker!! Kom endelig med en opdatering så snart du kan!!

Og så er jeg altså bare HARM over den behandling, du har fået af din arbejdsplads!!

Der har været fejl på begge sider.............men mine fejl skyldtes sygdom, det gjorde deres IKKE!! Selv min fællestillidsmand, har ALDRIG oplevet noget lignende..............hun siger at det minder om voksenmobning.............men så alligevel ikke.

Skal heldigvis have min skønne, dejlige og meget trofaste veninde, Tina med. Som har fulgt mig i tykt og tyndt siden 1985. Hun er desuden oversygeplejerske, og er godt inde i lovgivning o.s.v.

Anmeld

26. februar 2010

iln

Jeg skal jok tænke på dig Mette. Håber det går godt (men synes det er en mærkelig opførsel. Du kan jo ikke gøre for du måtte blive sygemeldt - og at de slet ikke har sagt tillykke.)

Og forresten... Mette... det madlog... det er jo bare super Måtte melde mig til med det samme!!

Anmeld

26. februar 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Knus fra Mette

Jeg vil helt klart krydse finger for en positiv samtale, der ikke indeholder en fyring.

Katja

Anmeld

26. februar 2010

oo

puha hvor ubehageligt! jeg krydser fingre for dig (og håber du får et a´ndet job når du igen skal til at gå på arbejde!!)

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

Ej hvor langt ude at blive behandlet sådan. Og ja det er da mobning af værste grad..... Puha.... Bliver helt flov på deres vegne over at de vil behandle dig sådan. Al held og lykke til dig. Og så håber jeg ligesom Trine at du finder dig et andet arbejde som værdsætter dig.

Anmeld

26. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Knus fra Mette

TÆNKER på dig søde Mette! uanset hvad der sker, så husk på at du er en sej kvinde og et fantastisk menneske. Og fyrer de dig, så er det deres tab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.