to terminer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

LMM

Hej alle

Jeg har termin den 4. marts (jep om en uge ) men da jeg var til 3D/4D sagde hende der scannede at min termin var den 26. februar (Jep i morgen )

Har I andre prøvet at få flere terminer?? og passede de nye terminer??

Jeg er så spændt på at få vores lille dreng til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Gaia

Da vi var til alm. scanning sagde de den 6 april, men til 3d/4d scanningen var vores pige to dage yngre efter hendes mål. Så der var terminen den 8 April. Men vi fik at vide, at det var fordi nogle babyer vokser i etaper,så vores termin den 6 April skulle vi bare holde os til. Denne dato passer også helt med den sidste mens. som jeg har krydset af i kalenderen.

Bliver spændende at se hvilken termin der passer...det finder du jo heldigvis snart ud af I hvert fald held og lykke med fødslen når den begynder.

Anmeld

26. februar 2010

Sees

Lægen og JM sagde først den 20. juni - Så sagde første scanning den 14. juni - Så sagde anden scanning den 6. juni - Jeg fødte den 26. maj - SNYYYYDT

Anmeld

26. februar 2010

Alína Hólm

lægen : 10 sep.

scanning: 11 sep.

jordemodere: 14 sep.

scanning: 14 sep.

lægen på island: 8 sep.

FØDT 22 SEPTEMBER  

Anmeld

26. februar 2010

LRJ

jeg har fået så mange forskellige datoer af vide, at jeg spurgte hva jeg skulle gå efter, og fik så af vide af min svigerinde at jeg altid skulle gå efter den ultralydsfastlagte termin

Anmeld

26. februar 2010

LMM

Pyhhaa glæder mig så meget!! Idag er det den først termin jeg har!! og jeg vendter hi hi.. og "danser" rundt inde i maven, har ikke mærket så meget liv i lang tid, men i dag..... pyhhaaa der er gang i lille Max Emil gad vide om det er fordi at han vil ud nu??

Anmeld

26. februar 2010

Risen

LMM skriver:

Pyhhaa glæder mig så meget!! Idag er det den først termin jeg har!! og jeg vendter hi hi.. og "danser" rundt inde i maven, har ikke mærket så meget liv i lang tid, men i dag..... pyhhaaa der er gang i lille Max Emil gad vide om det er fordi at han vil ud nu??

ihh det kan jeg godt forstå ! Masser af VESTØV til dig ! 

Anmeld

26. februar 2010

LMM

Risen skriver:

ihh det kan jeg godt forstå ! Masser af VESTØV til dig ! 

ha ha mange tak

Anmeld

26. februar 2010

Halbschön

Mange terminer

Første udregning var ved lægen efter min sidste mens : 31/10

Til NF(som ikke kunne laves fordi jeg var for langt henne, troede kun jeg var 14 uger henne, men var 18 uger henne) blev terminen rykket til 2/10.

Altså havde jeg haft to "snyde" mens.

Til mange efterflg. scanninger plus 3D/4D sagde terminen 28/9(hvis man regner fra min sidste rigtige(ikke snyde) mens, passer det med den 28/9).

Jeg fødte 17/10 en kæmpe baby  

Anmeld

26. februar 2010

Tjuls

Jeg fik jo 2 datoer.. Den ene sagde 2 august & den anden 3 August. Så det var jo ikke en forskel af betydning. Loke blev dog født den 15 Juli.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.