Har jeg dummet mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anonym trådstarter

hej allesammen. 

I weekenden havde mig og mit kæreste et enormt skænderi der resulterede i at han slog op, først blev jeg så ked af det, men bagefter tænkte jeg fair nok, så er jeg også ligeglad. jeg går så på nettet og chatter lidt og snakker så med en fyr... giver ham mit msn og der sker en del flirten over skærmen og lidt til. 

Det gjorde mig i lidt bedre humør på en eller anden åndssvag måde.

Dagen efter siger min kæreste med tårer i øjnene at jeg er den eneste ene for ham og vi vælger at fortsætte sammen. 

Problemet er at jeg så efterfølgende har chattet videre og flirtet med den her fyr... jeg har valgt at det skal være slut nu, men bør jeg fortælle ham det? tror grunden til jeg fortsatte var bekymringen om hvorvidt han mente at han ville fortsætte. i ved hvordan tvivlen kan gnave når man har oplevet at blive slået op med i tidligere skænderier...

Men skal jeg fortælle ham det eller bare glemme det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Op i glemmebogen med ham den anden. Hvis du har valgt at fortsætte med din kæreste, er det ham der er vigtig. Den der flirt indimellem, er slet ikke vigtig. Så bare tie om det og lig det på hylden og koncentrer dig om dit forhold.

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6

Hvis din samvittighed holder til det, og du ikke går og tænker på det hele tiden. så lad være at fortælle det til din kæreste. bare drop det som du selv siger du har tænkt dig. og lad dit forhold blomstre igen, uden ekstra problemer

det havde jeg gjort

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

Tak piger for svaret tænker også at det er dumt at skabe problemer som mistillid pga sådan en dum lille ting...

Så i glemmebogen med ham ja

Anmeld

25. februar 2010

Low

Jeg ville også give de andre fuldstendig ret. Glem ham den anden og lad vær med at fortæl din fyr noget.

Jeg håber at det går godt med dig og din mand

Anmeld

25. februar 2010

Gaia

Hej

Synes du skal glemme det. Din kæreste får jo ikke noget ud af at vide at du har chattet/flirtede med en anden fyr. Du har jo i princippet ikke gjort noget galt udover at du er fortsat med at flirte med ham gutte på nettet.. Men hellere lade det stoppe nu, da det jo ikke er fair overfor din kæreste.

Håber du finder ud af det.

De bedste ønsker herfra.

Anmeld

18. marts 2010

Dia

Jeg er fuldstændig enig med de andre piger. Der er ingen grund til at gøre din kæreste ked af det eller usikker på dig. Håber det bedste for jeres forhold

Anmeld

19. marts 2010

JustAnotherName

Det kommer lidt an på hvad "og lidt til" betyder ??

Hvis det VAR helt uskyldigt, så tag og smid det fra dig og hold dig til din kæreste. Så er der ingen grund til, at han bliver såret og usikker, af at få noget at vide.

Men hvis du har rigtig dårlig samvittighed (og grund til det), og ikke kan få tankerne væk fra det, så er det nok nødt til at komme frem, for at Jeres forhold kan bygges op igen på et ærligt grundlag.

Jeg tror ikke på, at små løgne og fortielser er måden frem i livet.
Men der er ting som bør nævnes, og ting som ikke er værd at nævne...

Men du ved jo kun bedst selv, hvor grænsen går, og om den blev overskredet ?!?

....Og hvis du mener det seriøst med din kæreste, og det skal fungere, så er du også nødt til HELT at stoppe kontakten til ham på nettet. Det er ikke i orden at du bevarer ham "i baghånden", mens du og kæresten er ved at finde hinanden igen.

Anmeld

19. marts 2010

Michael healer

mariamiss6 skriver:

Hvis din samvittighed holder til det, og du ikke går og tænker på det hele tiden. så lad være at fortælle det til din kæreste. bare drop det som du selv siger du har tænkt dig. og lad dit forhold blomstre igen, uden ekstra problemer

det havde jeg gjort

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.