Billederunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Ida.

Ja ja ved godt, at det ikke er mere end et par dage siden sidst men jeg nåede slet ikke med, og nu kan jeg ikke finde tråden så må jeg jo hellere oprette en selv...for jeg har simpelthen fået napset nogle gode billeder af mine unger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

JustAnotherName

Åh Ida, hvor er dine tøser bare skønne.
Det hvor de sidder sammen med Pelle er fuldstændig som at se mine egne piger med Kenneth.

Her kommer lige lidt af Celina, som nu mestrer at krybe afsted overALT! Og at rejse som op af ALTING! 

Anmeld

26. februar 2010

JustAnotherName

Og lidt flere blandede af mine to dejlige guldklumper....

Anmeld

26. februar 2010

Vingummien

Her er lige et par stykker af Emil, meget svært at tage billed af ham i de her dag da han er meget syg og græder næsten konstant. Igår ville han have sin hue på og så stoppede han med at græde imens han havde den på.

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Åh Ida, hvor er dine tøser bare skønne.
Det hvor de sidder sammen med Pelle er fuldstændig som at se mine egne piger med Kenneth.

Her kommer lige lidt af Celina, som nu mestrer at krybe afsted overALT! Og at rejse som op af ALTING! 

Jeg er altså VILDT imponeret over Celina! Hun er da godt nok bare dygtig. Er det "normalt" at de er så gode til at komme op at stå og komme omkring i den alder??? Så er Carla sgu godt nok bagud altså.....

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

Her er lige lidt af Carla og hendes far ved computeren (den står i øjeblikket på gulvet. Vi venter stadig på vores dejlige bærbare der er til reperation) og så Carla der er helt vild med at lege med køkkenrulle

Anmeld

26. februar 2010

Vinker

For min skyld kunne vi tage en billedrunde hver dag

Det er bare såååå hyggeligt at se de mange skønne billeder af jeres skønne skønne unger - I love it!

Her er de seneste af Niklas Emil;

nr 1; er så glad for lille ælling som han har arvet af sin kusine og fætter.

nr 2; jeg møsser dig lille ælling

nr 3; smæk-møs :o)

nr 4; kommer lige gående med ælling igen igen

nr 5-7; råhygger med bar numse :o)

nr 8; hov hvor blev han af? Han går efterhånden så stærk at det er svært at være den bag kameraet ;)

nr 9; en glad dreng :o)

Anmeld

26. februar 2010

JustAnotherName

Jeg er altså VILDT imponeret over Celina! Hun er da godt nok bare dygtig. Er det "normalt" at de er så gode til at komme op at stå og komme omkring i den alder??? Så er Carla sgu godt nok bagud altså.....

Ja, det går bare stærkt lige pludselig! Carla kan såmænd sagtens nå at få det lært den næste måned. Det kommer ret hurtigt, og når først de opdager at de kan, så bliver de ved og ved og ved med at øve sig i det 

Jeg ved ikke hvordan de normalt ligger aldersmæssigt, når de lærer de forskellige ting. Det kan jo godt svinge med nogle måneder fra barn til barn...

Bianca var hurtigere end Celina til alting.
Bianca sad op uden støtte da hun var 5½ mdr, og kravlede da hun var 8 mdr.
Celina var godt 6 måneder før hun sad selv uden støtte, og hun kravler endnu helt rigtigt, selvom hun netop har rundet 9 mdr. - Det er stadig mest krybe på maven, og trække sig fremad i armene.

Men pyt også med hvornår de lærer det. Det skal såmænd nok komme!

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

Jeg genbruger lige et enkelt fra sidste rundte, da jeg fik sat billeder ind så sent at tråden næsten var helt væk

Billede 1: Liva og far laver køkken

Billede 2: Liva og hendes bedste ven Molly

Har lige fundet et til.... sad og kiggede gamle billeder og fandt dette af min lillebror og mine forældres gamle hund Lidt skægt

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Ja ja ved godt, at det ikke er mere end et par dage siden sidst men jeg nåede slet ikke med, og nu kan jeg ikke finde tråden så må jeg jo hellere oprette en selv...for jeg har simpelthen fået napset nogle gode billeder af mine unger

haha hvor er det godt det sidste billede af Annika

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.