Dåbsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Ida.

En af mine veninders datter skal døbes på søndag. Det er et forholdsvist nyt bekendtskab, som jeg har gjort mig gennem mine studier. Vi har altså ikke det dybeste venskab endnu, men har delt mange tanker og oplevet meget sammen studiemæssigt idet vi har skrevet projekter sammen. Vi regner desuden med at skulle skrive speciale sammen også! Hun er en super-betænksom pige, som virkelig lytter, når man fortæller noget, og som gerne sender en biografbillet eller en buket blomster, hvis der er en anledning. SÅ hendes lille datter skal naturligvis have en gave fra vores lille familie så jeg har været igang med penslerne for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid. Det har simpelthen været FANTASTISK at sidde at nørkle med igen...og jeg er faktisk ganske tilfreds med resultatet! SE /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

anna-jonas

Sikke en fin og meget personlig gave, Ida..............det må være så skønt, at have sådanne kreative evner.

Anmeld

26. februar 2010

Karo

Hold da op hvor er det flot

Jeg ville ønske jeg selv kunne sådan noget. Jeg er helt sikker på at hun bliver rigtig glad for gaven

Anmeld

26. februar 2010

lion

Hvor er den gave bare super flot.

Anmeld

26. februar 2010

Ida.

Tak for roserne med til historien hører også, at lille Elisas værelse er fyldt med sommerfugle OG at hendes mor EEEEELSKER lilla...så derfor en lilla sommerfugl har netop været nede for at aflevere gaven og glæder mig til at få en reaktion det fede er, at selvom min veninde er så god til at tænke på andre, så bliver hun bare SÅ overrasket, når man giver igen af samme skuffe...

Anmeld

26. februar 2010

TbCp

WOW det er VIRKELIG flot!!!!!

De fedeste gaver er dem der er lagt tanker bag og har man kreative evner er det da for fedt at kan glæde nogle med dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.