Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pga. sneen har prinsessen og jeg meget svært ved at komme rundt!! Så vi valgte at være hjemme i dag (OG har nu weekend indtil tirsdag  
Dagen startede stille og roligt med hygge ved morgenmaden, og som sædvanlig dansede vi så dellerne hoppede
Så bagte vi pølsehorn og boller samt spillede lidt WII fit plus, hvilket hun også elsker... Hun nyder at prøve det samme som mig Og det ender altid med at vi knækker sammen af grin Egentligt super dejligt at jeg også kan gøre det når hun er vågen
Derefter legede vi gemmeleg i heeeele lejligheden. Det var bare SUPER sjovt Hun er skide sjov at lege med
Efter en times tid legede vi fangeleg i hele lejligheden. Jeg tror aldrig jeg har grinet så meget som i dag Jeg har mig en lille grinebider, som kan finde på at smide sig ned på gulvet og vil kildes
Da jeg så sagde at vi skulle have boller i karry, hoppede hun imens hun sang "kaj, kaj, kaj...." Hmm.... Hun troede altså at vi skulle have kaj, fra kaj og andrea... Hahahahaha....
Men hold da op hvor har jeg bare hygget mig
Hvad har i fået tiden til at gå med i dag??
Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lyder som en rigtig skøn dag
Ja den har stået på af være på arbejde og her til aften var Lasses Far og en af vores venner og spise aftenmad
lyder som en dejlig mor datter dag. såda en dag har Lea og jeg også haft, hvilket ikke sker så tit med 3 børn..
vi spiste nutella mad på hendes værelse og legede med dukkerne, bagefter tog vi i storcenter og så cirkus og i br. og bruge mormors penge på sko og strømper til hendes chilibaby (dukken)
dejlig når mankan være noget for ens børn
knus Heidi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128