Jern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Misa

Hvilke jern bruger I?? jeg står og svejer lidt mellem Hemo jern og Gravijern.. hvad erfaringer har i med dem?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Risen

ØnskeBabyen2010 skriver:

Hvilke jern bruger I?? jeg står og svejer lidt mellem Hemo jern og Gravijern.. hvad erfaringer har i med dem?? 

Har valgt hemo jern, af den grund at jeg fik det anbefalet og at det ikke giver hård mave .. Sys de er helt fine og nemme at sluge .

Anmeld

25. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvis du spiser gravijern skal du ikke tage gravitamin på samme tid. Så får du 67 mg jern om dagen og så er der øget risiko for maveproblemer

Anmeld

25. februar 2010

Fyn

Jeg har ingen problemer haft med jern og maven...Har læst et sted at det kun er et problem for de få.

Jeg tager gravitamin om morgen med morgenmaden og Jern-pillen om aftenen inden jeg går i seng med et glas appelsin juice. Du skal helst tage dem uden anden føde...

Jeg har taget GraviJern der var gode for maven - men er skiftet til Jern-C fordi jeg led af jern mangel. Heldigvis kom den hurtigt op igen. Et par røde bøffer klarede det.

C.

Anmeld

25. februar 2010

Trolde_mor

Jeg købte selv gravijern igår - den er billigere end de andre,hvis man kigger på prisen og det antal man skal sluge.

Mener det var hemojern man skal tage 3 tab. af (men du må ik hænge mig op på det) og gravijern skal man kun have en af dagligt

Anmeld

25. februar 2010

Trolde_mor

Hov problemer med opload gav lige to indlæg hehe

Anmeld

25. februar 2010

Risen

Senia skriver:

Jeg købte selv gravijern igår - den er billigere end de andre,hvis man kigger på prisen og det antal man skal sluge.

Mener det var hemojern man skal tage 3 tab. af (men du må ik hænge mig op på det) og gravijern skal man kun have en af dagligt

Du har helt ret.. Tager 3 hemo hver dag.. 

Anmeld

26. februar 2010

Misa

Oki.. mange tak skal i have.. Tror jeg tager HemoJern..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.