Hjælp til samlinger på tårne på prinsesseslot og kroner :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

propogberta

Hej

Håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål da min datter meget gerne vil have en prinsesseslotskage!

Kan man lave samlingen i mmf'en på tårnene og også på kronerne så man ikk kan se hvor de er samlet?? Hvis man kan hvordan gør man så det og kan man ikke hvad gør i så....sørger man så bare for det vender væk fra gæsterne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Loa

Nu har jeg ikke prøvet, men tænker om man ikke beklæder hver enkelt tårn og midterstykke med MMF.... Så burde der vist heller ikke komme kanter/samlinger......

Anmeld

25. februar 2010

propogberta

Jo men det jeg tænker på er når man fx beklæder et tårn så ka man selvfølgelig bare lægge mmf'en på som på en rund kage men tænkte at man kunne rulle det rundt om fx en paprulle. Men så ska det jo samles rundt om rullen...gir det mening?? Og det samme når dt er en krone...den skal jo også samles et sted!

Anmeld

26. februar 2010

Loa

Anja Dahl skriver:

Jo men det jeg tænker på er når man fx beklæder et tårn så ka man selvfølgelig bare lægge mmf'en på som på en rund kage men tænkte at man kunne rulle det rundt om fx en paprulle. Men så ska det jo samles rundt om rullen...gir det mening?? Og det samme når dt er en krone...den skal jo også samles et sted!

Nåh ja selvfølgelig.

Tror måske bare man sætter samlingen op der hvor den ligesom skal sidde fast i resten af slottet.....

Men skal ikke gøre mig for klog, har aldrig prøvet at lave et slot, selvom de ser rigtig flotte ud.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.