Hvornår er man lykkelig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2008

Kloster

Kom med dit bud om hvornår man ved man er lykkelig ell hvornår man ved at man ikke lige er så lykkelig mere, som man faktisk gik og troede...

Venlig hilsen
Kloster
- Der bare har en træls dag... :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2008

Muffinmus

Hmm..
Jeg har flere gange taget mig selv i at tænke jeg var lykkelig:)
Når jeg f.eks går tur i solen med min mand og vores søn, solen skinner og fuglene pipper, så tænker jeg bare, hold kæft hvor er det abre en skøn dag og hvor har jeg det godt...... Det må da være et tilfælde af lykkelighed:D:D
Når jeg sidder og sofaen ved siden af min mand og knægten kommer fisende hen og stor smiler til os... lykkelig
Når jeg har gjort et fedt stykke arbejde til UG og får skøn men fornuftig ros tilbage, og jeg selv ved det bare er fedt.
Synes der er mange tilfælde hvor jeg bare er glad, heldigvis.
Tænker jeg har skønt hus, dejlig mand, arbejde, familie,det skønneste barn og job... Så bør man sgu være lykkelig, ellers er der noget galt:)

Anmeld

20. maj 2008

Balderson

Hej

Jeg er lykkelig når jeg vågner ved at jeg kan mærke det barn jeg venter i min mave sparker (L)

Jeg er lykkelig ved tanken om at jeg skal være Mor (L)

Jeg er lykkelig når min mand siger "Du er smuk" når jeg ligner lort :)

Jeg er lykkelig ved tanken om at vi har købt vores dejlige hus :)

Jeg er lykkelig når min familie har det godt :)

Jeg er lykkelig når jeg spiser en god is..

Jeg er lykkelig når jeg læser en bog

For mig er det både de små ting samt de store der kan gøre mig lykkelig :)

Anmeld

20. maj 2008

Honningblomst

Jeg er lykkelig for tiden...fordi jeg har en hemmelighed som er rigtig meget god..(L)Jeg er også lykkelig når mine børn griner og jeg kan mærke de har det godt, når jeg kan se mine valg er de rigtige og at det kommer mine børn tilgode.
Så alt i alt, er jeg lykkelig, med små portioner ulykkelighed fordelt ind imellem...
Knus Eva..

Anmeld

20. maj 2008

A.I.G.

Maven fortæller mig det....

Mine børns latter og gode familiestunder (kun os fire og ingen andre) får mig til at ose af lykke.
Det er alle de små ting der knytter sig til de mennesker jeg elsker højest.

Senest imorges da min yngste på 6 mdr. HVINEDE af fryd da hendes søster kom ind i sengen.... eller senere på dagen hos boghandleren hvor den ældste hoppede løs på ståbrædtet og de begge var flade af grin over det

Et kinesisk ordsprog siger:
Kunsten at være lykkelig består i at gøre sine glæder enkle !

Håber humøret vender

Anette

Anmeld

20. maj 2008

Pia.

Når man føler sig elsket - så er jeg lykkelig.... (L)

Anmeld

20. maj 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Når man føler sig elsket - så er jeg lykkelig.... (L)

Ja, det er som nok "bare" det vi alle har brug for..
(H)

Anmeld

20. maj 2008

MorCamilla

Jeg føler mig lykkelig når jeg ser på Mikkel, når jeg husker hvordan hans fødsel og tiden efter var, og så ser han som en frisk dreng i dag.. :)
Jeg er lykkelig når Kasper siger til mig at han elsker mig.. :)
Jeg vist bare glad for livet og elsker hver eneste dag.. For nogle år siden gik det op for mig at man skal sætte pris på sit liv.. Det er skrøbeligt:S

Men mest af alt som Pia skriver "når man føler sig elsket", og er i stand til at elske selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.