Erfaringer med BilletNet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

otlitrom

Hej tøser.

Nogen der har erfaring med at reservere billetter??

Jeg har reserveret to billetter til Jelling Festival over BilletNet. Der står, at de er reserverede i 3 dage, og skal hentes på nærmeste kontor der har BilletNet.

Jeg MÅ have de billetter, og skal bare lige være 110% sikker. De billetter er der ingen andre der kan købe nu, vel? Ikke inden søndag, hvor de tre dage er gået.

Jeg plejer ikke sådan at blive i tvivl, men ELTON JOHN kommer, og jeg MÅ opleve det!!

Henter billetterne i morgen, for der er der penge på kontoen igen. Jeg vil bare helst ikke stå med en lang næse på postkontoret og tro at billetterne er mine, men sådan fungerede systemet ikke...

Det er virkelig et langt ude spørgsmål, jeg ved det godt!  Men jeg har været nervøs HELE dagen, fordi jeg bare MÅ derud...

( Der må godt grines over det lidt latterlige blondie-indlæg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Tjuls

Nu har jeg brugt det et par gange, hvis der er kommet nogle store metal koncerter, og jeg ikke lige er kunnet kommet til posthuset når jeg har opdaget det..

Og du kan være helt rolig.. De er dine de 3 dage der står.. Hvis de ikke hentes på sidst "aftalte" dag, så sælger de dem til andre..

Håber du får en god oplevelse!

Anmeld

25. februar 2010

4kløver

jeg vil da tro at det er dine

Anmeld

25. februar 2010

otlitrom

Nu har jeg brugt det et par gange, hvis der er kommet nogle store metal koncerter, og jeg ikke lige er kunnet kommet til posthuset når jeg har opdaget det..

Og du kan være helt rolig.. De er dine de 3 dage der står.. Hvis de ikke hentes på sidst "aftalte" dag, så sælger de dem til andre..

Håber du får en god oplevelse!

Fedt! Tusind tak!

Vi skulle til festival ligemeget hvad, men nu kommer Elton John, og så ryger billetterne nok rimelig hurtigt, kunne jeg forestille mig.

Jeg er ikke den helt vilde fan, men altså.. At kunne sige man har hørt ham, dét har jeg ikke noget imod Det ser altid så fedt ud, når man ser koncerterne på TV!

Jeg glæder mig til den sidste weekend i Maj

Anmeld

25. februar 2010

Tjuls

kitty skriver:

Fedt! Tusind tak!

Vi skulle til festival ligemeget hvad, men nu kommer Elton John, og så ryger billetterne nok rimelig hurtigt, kunne jeg forestille mig.

Jeg er ikke den helt vilde fan, men altså.. At kunne sige man har hørt ham, dét har jeg ikke noget imod Det ser altid så fedt ud, når man ser koncerterne på TV!

Jeg glæder mig til den sidste weekend i Maj

Jeg synes også det er lidt vildt at han kommer til en lille dansk festival, men det er helt 100? For der er nok MANGE der gerne vil opleve ham, han er et stort navn jo

Nu er det ikke lige min egen genre hellere.. Men af det jeg hører, så er det også altid fedt at kunne sige man har set et af de store bands live! Det giver også gerne en kæmpe oplevelse

Så slap du bare af, og nyd du har billetterne i hånden i morgen

Anmeld

25. februar 2010

otlitrom

Tjuls skriver:

Jeg synes også det er lidt vildt at han kommer til en lille dansk festival, men det er helt 100? For der er nok MANGE der gerne vil opleve ham, han er et stort navn jo

Nu er det ikke lige min egen genre hellere.. Men af det jeg hører, så er det også altid fedt at kunne sige man har set et af de store bands live! Det giver også gerne en kæmpe oplevelse

Så slap du bare af, og nyd du har billetterne i hånden i morgen

Det blev offentligtgjort på den oficielle hjemmeside for festivalen i morges. Så det regner jeg bestemt med. Vi bor i Vejle, så det er dejlig tæt på.

http://www.jellingmusikfestival.dk/?id=862

Glæder mig til at stå med billetterne i morgen!!

Tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.