Ej havde en drøm i nat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja som overskriften siger, havde jeg en drøm i nat, omkring bebsen i maven.. og skal lige siges havde jeg ikke med malou i maven

Jeg drømte det blev en pige, og hun blev født d. 4 sep.. selvom jeg har termin d. 2okt.. og hun så kom til at hedde aya emilie..

ja og da jeg vågnede tænkte jeg over det navn, og ja syntes faktisk det lyder rigtig fint.. ved virkelig ikke hvro jeg har det fra det navn.. men syntes faktisk det er et rigtig sødt navn..

og sagde det til mathias og det kunne han også godt lide.. så ja det ligger klart som et navn, hvis det skulle blive en pige..

ja ville bare lige fortælle denne mærkelige drøm hehe..

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

mortilfreja

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja som overskriften siger, havde jeg en drøm i nat, omkring bebsen i maven.. og skal lige siges havde jeg ikke med malou i maven

Jeg drømte det blev en pige, og hun blev født d. 4 sep.. selvom jeg har termin d. 2okt.. og hun så kom til at hedde aya emilie..

ja og da jeg vågnede tænkte jeg over det navn, og ja syntes faktisk det lyder rigtig fint.. ved virkelig ikke hvro jeg har det fra det navn.. men syntes faktisk det er et rigtig sødt navn..

og sagde det til mathias og det kunne han også godt lide.. så ja det ligger klart som et navn, hvis det skulle blive en pige..

knus cille

Det var da på sin vis en dejlig drøm. Og sikke da et skønt navn.. Det klinger godt 

Så er det jo spændende om det holder stik med at det bliver en pige

Jeg selv drømte at den første sne den vinter vilde falde den dag jeg fødte og sørme om det ikke sneede den dag.. Spøjst

Kram

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mortilfreja skriver:

Det var da på sin vis en dejlig drøm. Og sikke da et skønt navn.. Det klinger godt 

Så er det jo spændende om det holder stik med at det bliver en pige

Jeg selv drømte at den første sne den vinter vilde falde den dag jeg fødte og sørme om det ikke sneede den dag.. Spøjst

Kram

ja det var faktisk også en dejlig drøm hehe.. men bare mærkeligt jeg drømmer det blir en pige og navn og det hele.. da jeg ikke gjorde det med malou..

tak, ja syntes også det er rigtig sødt og klinger.. måske bare ikke emd malou , men pyt nu med det.. det er ihvertfald ynglings navnet lige pt.. hehe

ej hvor sjovt .. men de kloge hoveder siger jo også drømme som regl holder stik så nu må vi se..

knus

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2B

Jeg drømte selv i nat at jeg stod med en positiv test (til trods for at jeg slet ikke prøver lige nu). Men hele det der projekt baby fylder bare så meget og nu er der"kun" 5 måneder til jeg skal insemineres første gang

Ej, cille, så er du jo allerede i 9. uge. Hvor går det da bare stærkt . Jeg har aldrig hørt navnet Aya Emilie før men synes faktisk at det er et (eller to) rigtig flot navn. Aya Emilie og Malou det klinger da

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

knus cille

Hi-hi...

Jeg tror godt jeg ved hvor du har det fra...

Det hedder Lars Krogh Jeppesens datter, og han var i det der kender du typen her den anden dag på dr1, og der skulle de gætte hendes navn...

Men en vild drøm...og jeg synes det er et rigtig fint navn...

Anmeld

25. februar 2010

TbCp

knus cille

Det er sjovt med de drømme man kan have i graviditeten.

Jeg havde 2 meget tydelige drømme da jeg ventede mig...

Den ene var da jeg ikke var ret langt henne. Jeg drømmte jeg fik en lille sorthåret pige født 5 uger før termin.... og skræmmende nok fik jeg så en lille sorthåret pige født i uge 35 +2

Den anden drøm var at jeg fik trillinger.... 1 pige og 2 drenge, drengene skulle hedde Bjørn og David
Så nu er jeg da helt nervøs for om der kommer 2 hvis vi skal have flere børn...

Synes det navn du drømte om er rigtig fint og passer rigtig godt til Malous navn

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mutti2B skriver:

Jeg drømte selv i nat at jeg stod med en positiv test (til trods for at jeg slet ikke prøver lige nu). Men hele det der projekt baby fylder bare så meget og nu er der"kun" 5 måneder til jeg skal insemineres første gang

Ej, cille, så er du jo allerede i 9. uge. Hvor går det da bare stærkt . Jeg har aldrig hørt navnet Aya Emilie før men synes faktisk at det er et (eller to) rigtig flot navn. Aya Emilie og Malou det klinger da

uh ja det kan jeg da godt forstår det gør, ville det også gøre hos mig.. så må jeg lige  for at du kommer til at gøre det om de fem måneder..

tak, ja det passer faktisk okey sammen, jo mere man siger det sammen hehe..

hmm, nej skulle gerne kun være i uge 4, men kan da egentlig godt se, at det så ikke passer.. men har ellers været inde og lave den på sådan en side, så den viser hvornår jeg har termin.. hmm.. må lige ind at se igen.. havde nemlig ikke regnet selv .. bare regnet med den talte sandt hehe..

knus cille

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mia Maia skriver:

Hi-hi...

Jeg tror godt jeg ved hvor du har det fra...

Det hedder Lars Krogh Jeppesens datter, og han var i det der kender du typen her den anden dag på dr1, og der skulle de gætte hendes navn...

Men en vild drøm...og jeg synes det er et rigtig fint navn...

hahah ej ja, det er sgi nok der fra.. så faktisk kun lige et kort sekund, da malou skreg.. men nu når jeg tænker over det er det da rigtig nok.. ej var bare sikker på jeg ikke havde hørt det før.. hehe.. havde åbentbart bare glemt det, det var der fra.. men bortset fra det er det et rigtig flot navn

knus cille

Anmeld

25. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

TbCp skriver:

Det er sjovt med de drømme man kan have i graviditeten.

Jeg havde 2 meget tydelige drømme da jeg ventede mig...

Den ene var da jeg ikke var ret langt henne. Jeg drømmte jeg fik en lille sorthåret pige født 5 uger før termin.... og skræmmende nok fik jeg så en lille sorthåret pige født i uge 35 +2

Den anden drøm var at jeg fik trillinger.... 1 pige og 2 drenge, drengene skulle hedde Bjørn og David
Så nu er jeg da helt nervøs for om der kommer 2 hvis vi skal have flere børn...

Synes det navn du drømte om er rigtig fint og passer rigtig godt til Malous navn

heheh ej hvor sjovt..

, men har bare ikke drømt noget da jeg fik malou, så derfor synte sjge det var lidt sjovt..

ej, og så passede den første det er da lidt spøjst hehe..

ja uhh , så kan det da sagtens tænkes i få 2 næste gang hehe..

taak..

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

hahah ej ja, det er sgi nok der fra.. så faktisk kun lige et kort sekund, da malou skreg.. men nu når jeg tænker over det er det da rigtig nok.. ej var bare sikker på jeg ikke havde hørt det før.. hehe.. havde åbentbart bare glemt det, det var der fra.. men bortset fra det er det et rigtig flot navn

knus cille

Hi-hi...ja det var altså ikke for at ødelægge din drøm, men synes bare lige det var lidt sjovt...

Men altså det gør ikke navnet mindre godt, for det er SÅ fint...

Du har nok ikke lige lagt mærke til det der, fordi Malou har haft brug for din opmærksomhed, men det er blevet i din underbevidsthed og så dukket op i drømmen - og det må da også pege i retningen af at det er navnet...

Men det er nok bedst hvis det er en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.