16 and pregnant...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

MM1987

Ja jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men jeg har lige set det afsnit med Catelyn...

Og har ikke lavet andet end at tude den sidste halve time...

Jeg synes bare det er så synd for dem, de har selv haft en rigtig trist barndom, og deres forældre er tydeligvis ikke blevet bedre.

Jeg synes det er så modent af dem at kunne se deres egne begrænsninger, og på den måde de støtter hinanden...

Umiddelbart synes jeg han er bedre til at støtte hende end nogen af dem der har valgt at beholde barnet...

Man har bare lyst til at give dem en kæmpe krammer...

Jah...lige lidt hormonelt tuderi herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Ja jeg ved godt jeg er lidt sent ude, men jeg har lige set det afsnit med Catelyn...

Og har ikke lavet andet end at tude den sidste halve time...

Jeg synes bare det er så synd for dem, de har selv haft en rigtig trist barndom, og deres forældre er tydeligvis ikke blevet bedre.

Jeg synes det er så modent af dem at kunne se deres egne begrænsninger, og på den måde de støtter hinanden...

Umiddelbart synes jeg han er bedre til at støtte hende end nogen af dem der har valgt at beholde barnet...

Man har bare lyst til at give dem en kæmpe krammer...

Jah...lige lidt hormonelt tuderi herfra....

jeg tudede i flere timer efter det... 

men mit hormonsystem er også helt ude af kurs med baby i maven.

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

Zette skriver:

jeg tudede i flere timer efter det... 

men mit hormonsystem er også helt ude af kurs med baby i maven.

Ja jeg tror også at det er godt jeg ser det nu hvor det "kun" er hormoner fra behandlingen...

Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg ville have tudet hvis jeg så det når jeg først var blevet gravid...

Puha...og det var ikke bare en tåre i øjenkrogen, nej tårerne løb ned af kinderne...hold da op...

Anmeld

25. februar 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Ja jeg tror også at det er godt jeg ser det nu hvor det "kun" er hormoner fra behandlingen...

Tør slet ikke tænke på hvor meget jeg ville have tudet hvis jeg så det når jeg først var blevet gravid...

Puha...og det var ikke bare en tåre i øjenkrogen, nej tårerne løb ned af kinderne...hold da op...

Jeg synes faktisk det var rigtig rigtig hårdt at se det. især da de skal aflevere babyen på parkeringspladsen "nu er hun bare væk"  

Jeg hylede som en stukket gris. Men de har valgt rigtig og det vil du også se i finaleafsnittet. De er så søde og det er jo en åben adoption, så de ser hende stadig.. de har bare ikke mulighederne, og det er SÅ FLOT at de så giver hende væk så hun kan få det bedste.

Han er den lækreste kæreste i verden - og jeg vrælede også over hans brev. Ja jeg vrælede vidst over det hele. Men Tjul havde nu gjort mig opmærksom på at det var meget barsk. Men overrasket det blev jeg altså alligevel.

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

Zette skriver:

Jeg synes faktisk det var rigtig rigtig hårdt at se det. især da de skal aflevere babyen på parkeringspladsen "nu er hun bare væk"  

Jeg hylede som en stukket gris. Men de har valgt rigtig og det vil du også se i finaleafsnittet. De er så søde og det er jo en åben adoption, så de ser hende stadig.. de har bare ikke mulighederne, og det er SÅ FLOT at de så giver hende væk så hun kan få det bedste.

Han er den lækreste kæreste i verden - og jeg vrælede også over hans brev. Ja jeg vrælede vidst over det hele. Men Tjul havde nu gjort mig opmærksom på at det var meget barsk. Men overrasket det blev jeg altså alligevel.

Ja jeg vrælede også ved hans brev - hvor er han bare sød, og sej - den måde han lige sætter sin far på plads...

Det var godt nok et barsk afsnit...

Tror faktisk jeg har set lidt af finalen, var adoptiv forældrene kommer ind, det er rigtig fint.

Jeg håber datteren også en dag vil synes det var det bedste, at hun kan se at hendes forældre traf det rigtige valg...

Anmeld

25. februar 2010

A.

hvem er hun? ser det ikke så tit ved godt at en af dem har bortadopteret sin pige men kan ikke huske hvem

Anmeld

25. februar 2010

MM1987

A. skriver:

hvem er hun? ser det ikke så tit ved godt at en af dem har bortadopteret sin pige men kan ikke huske hvem

Catelyn hedder hun...

Jeg så 2 afsnit her den anden dag, det var med Nikkole, hende der har kæresten Josh (som ikke laver en skid) og sønnen Bentley...

Og så så jeg et afsnit med en der hedder Farrah, hun fik en lille Sophia...

Og ellers har jeg heller ikke set det...

Men du kan se afsnittene på mtv's hjemmeside...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.