Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg håber det er okay at jeg lige skriver som ano fordi jeg ikke lige vil genkendes af folk.

Jeg vil bare lige hører om hvilke symptomer i har på graviditeten??

Jeg har ikke testet, men jeg føler mig gravid/syg.

Jeg har rigtig meget kvalme, ømt underliv, følelsesløse brystvorder og så er jeg ekstremt træt.
Jeg kan bare ikke forstå det for hvis jeg er gravid så er jeg kun 4-5 uger henne og så burde jeg jo ikke kunne mærke noget endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg håber det er okay at jeg lige skriver som ano fordi jeg ikke lige vil genkendes af folk.

Jeg har rigtig meget kvalme, ømt underliv, følelsesløse brystvorder og så er jeg ekstremt træt.
Jeg kan bare ikke forstå det for hvis jeg er gravid så er jeg kun 4-5 uger henne og så burde jeg jo ikke kunne mærke noget endnu

Det er meget forskelligt hvornår man får symptomer.

Jeg havde en uge før jeg skulle teste både kvalme og meget ømme bryster. Var lige så træt som et helt alderdomshjem og var blevet sygeligt vild med Cocio kakaomælk

Så der er ingen facitliste for hvornår man mærker symptomerne.. Nogle mærker intet til det.

Hvornår skal du teste eller venter din mens??

Kram

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Jeg følte mig MEGET syg da jeg kun var så langt henne ( vidste det så ikk før jeg var i uge 9-10 stykker at jeg var gravid da jeg begyndte at føle mig "syg")

Men jeg havde nogle af de samme symtomer, rigtigt meget kvalme og opkast, Fik uren hud, Og EKSTREM ømme brystvorter, mens smerter, og Så kunne jeg sove hele tiden

Men du kan jo altid prøve at tage en test for man kan godt have symtomer selvom man ikk er gravid, har jeg læst

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Det er meget forskelligt hvornår man får symptomer.

Jeg havde en uge før jeg skulle teste både kvalme og meget ømme bryster. Var lige så træt som et helt alderdomshjem og var blevet sygeligt vild med Cocio kakaomælk

Så der er ingen facitliste for hvornår man mærker symptomerne.. Nogle mærker intet til det.

Hvornår skal du teste eller venter din mens??

Kram

imorgen faktisk og jeg har ikke haft det sådan her siden jeg var gravid første gang og det her vil så være 3 gang.

Anmeld

25. februar 2010

Josesmor

Anonym skriver:

jeg blev lidt opmærksom da jeg pludsligt begyndte og pletblød 3 dage før min mens. har jeg ikke opdaget før. havde også ømme bryster, og så var testen positiv

Held og lykke

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

imorgen faktisk og jeg har ikke haft det sådan her siden jeg var gravid første gang og det her vil så være 3 gang.

Prøv at tage en test nu her og så en i morgen..

Kan være den allerede viser noget nu

Venter spændt på opdateringen..

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Prøv at tage en test nu her og så en i morgen..

Kan være den allerede viser noget nu

Venter spændt på opdateringen..

Det tør jeg overhovedet ikke. Jeg venter lige 14 dages tid endnu

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Det tør jeg overhovedet ikke. Jeg venter lige 14 dages tid endnu

Okay..

Hvorfor tør du ik??

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Okay..

Hvorfor tør du ik??

Det er lidt en blandet følelse af om den nu er negativ eller positiv. Hvad vil min mand sige... Det var ikke ligefrem planen med ny baby allerede, men vi har slet ikke snakket om hvad nu hvis.

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Det er lidt en blandet følelse af om den nu er negativ eller positiv. Hvad vil min mand sige... Det var ikke ligefrem planen med ny baby allerede, men vi har slet ikke snakket om hvad nu hvis.

Ja det kan jeg godt se.. Men er du gravid så er du/ i jo nødt til at forholde jer til det og så er det da bedre at vide det så tidligt som muligt..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.