Hej!
Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca. ti måneder nu. Jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men både han og jeg er blevet tjekket og der var intet i vejen for at vi skal kunne blive gravide...
Nu er mit prolem dog bare, at efter næsten et års "prøvning" uden det har båret frugt, er det som om hele projektet er røget lidt i baggrunden. Det er som om at man lidt mister lysten til sex når der intet sker. Jeg har ingen problemer med at tænde på min kæreste, jeg synes han er helt fantastisk! Men vi træner begge to meget og er sent hjemme om aftenen og når man så er træt og smadret og ens sexliv tit bliver timet efter hvornår der er ægløsning, så kan det blive lidt... mekansik på en måde.
Lige efter min menstruation er stoppet er der fuld gang i den, men det er som om det dør lidt hen efter lidt. Er lidt ked af at jeg har det på den her måde, for det er ikke fordi jeg ikke elsker min kæreste eller ikke har lyst til sex, den bliver bare ikke ved så længe så vi har et regelmæssigt sexliv, og det tror jeg går ud over vores chancer for at blive gravide og måske i sidste ende vores forhold 
Er der andre der har det ligesom mig? Eller kan i kome med nogle tips til hvad jeg kan gøre?
Anmeld