Sexlyst og projekt baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.750 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej!

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca. ti måneder nu. Jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men både han og jeg er blevet tjekket og der var intet i vejen for at vi skal kunne blive gravide...

Nu er mit prolem dog bare, at efter næsten et års "prøvning" uden det har båret frugt, er det som om hele projektet er røget lidt i baggrunden. Det er som om at man lidt mister lysten til sex når der intet sker. Jeg har ingen problemer med at tænde på min kæreste, jeg synes han er helt fantastisk! Men vi træner begge to meget og er sent hjemme om aftenen og når man så er træt og smadret og ens sexliv tit bliver timet efter hvornår der er ægløsning, så kan det blive lidt... mekansik på en måde.

Lige efter min menstruation er stoppet er der fuld gang i den, men det er som om det dør lidt hen efter lidt. Er lidt ked af at jeg har det på den her måde, for det er ikke fordi jeg ikke elsker min kæreste eller ikke har lyst til sex, den bliver bare ikke ved så længe så vi har et regelmæssigt sexliv, og det tror jeg går ud over vores chancer for at blive gravide og måske i sidste ende vores forhold

Er der andre der har det ligesom mig? Eller kan i kome med nogle tips til hvad jeg kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Prinsessens'Mor<3

Har ingen råd eller nået med hensyn til
dit problem, vil bare sige at jeg håber i
finder ud af det.. Selv har mig og min
kæreste også prøvet i ca. 10 mdr. og
vi har også været der hvor det blev et
planlagt og lidt dødt sexliv vi havde..
Men nu er vi begyndt og have tankerne
andre steder end Projekt baby og er
kærester igen og har lyst til hinanden
og har sex reglmæssig af ren lyst og ikke
pga. Projekt baby..

Såå måske i skulle prøve og lade træningen
og Baby tankerne ligge lidt og så være
jer igen..

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

MaleneS skriver:

Har ingen råd eller nået med hensyn til
dit problem, vil bare sige at jeg håber i
finder ud af det.. Selv har mig og min
kæreste også prøvet i ca. 10 mdr. og
vi har også været der hvor det blev et
planlagt og lidt dødt sexliv vi havde..
Men nu er vi begyndt og have tankerne
andre steder end Projekt baby og er
kærester igen og har lyst til hinanden
og har sex reglmæssig af ren lyst og ikke
pga. Projekt baby..

Såå måske i skulle prøve og lade træningen
og Baby tankerne ligge lidt og så være
jer igen..

er helt enig

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror også vi skal prøve at slappe lidt mere af og prøve at "gå lidt tidligere i seng" end at falde sammen foran tv'et. Vi kan dog ikke slappe af med træningen, da det er konkurrence træning vi træner...

Men det kunne være man skulle tænke lidt kreativt og udnytte den times tid vi har sammen efter arbejde og inden træning...

Tak for i lige fik tankerne lidt igang på mig, og er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Anmeld

25. februar 2010

Sujan

Sådan har min og kæresten det også nogle gange... Det køre derudaf når mens er overstået men efter nogle dage så går dagene bare lidt hurtigere end man havde regnet med... Så tænker jeg nogen gange jamen vi har da sex hele tiden.Når jeg så tænker efter er det en uge siden... Men husk man også kan have sex andre tidspunkter på dagen. Vi er begyndt at gå i bad sammen i weekenderne.. Det er rigtig hyggeligt og fører gerne til sex... Derudover gør vi det nogle gange lige når vi kommer ind af døren efter arbejde... der er man stadig frisk og når ikke at falde sammen foran fjernsynet

Anmeld

25. februar 2010

Faith

Anonym skriver:

Hej!

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i ca. ti måneder nu. Jeg har ikke haft en positiv ægløsningstest endnu, men både han og jeg er blevet tjekket og der var intet i vejen for at vi skal kunne blive gravide...

Nu er mit prolem dog bare, at efter næsten et års "prøvning" uden det har båret frugt, er det som om hele projektet er røget lidt i baggrunden. Det er som om at man lidt mister lysten til sex når der intet sker. Jeg har ingen problemer med at tænde på min kæreste, jeg synes han er helt fantastisk! Men vi træner begge to meget og er sent hjemme om aftenen og når man så er træt og smadret og ens sexliv tit bliver timet efter hvornår der er ægløsning, så kan det blive lidt... mekansik på en måde.

Lige efter min menstruation er stoppet er der fuld gang i den, men det er som om det dør lidt hen efter lidt. Er lidt ked af at jeg har det på den her måde, for det er ikke fordi jeg ikke elsker min kæreste eller ikke har lyst til sex, den bliver bare ikke ved så længe så vi har et regelmæssigt sexliv, og det tror jeg går ud over vores chancer for at blive gravide og måske i sidste ende vores forhold

Er der andre der har det ligesom mig? Eller kan i kome med nogle tips til hvad jeg kan gøre?

Det kan jeg sagtens nikke genkendende til! Da min mand og jeg var i behandling var det på nøjagtig samme måde. Sex blir lidt samlebåndsagtigt, og til sidst mister man lidt lysten fordi det aldrig er spontant.

Vi gjorde det at vi snakkede meget sammen om det. Jeg fortalte ham simpelthen hvordan jeg havde det, og det viste sig faktisk at han havde det på samme måde. Det betød ikke at vi ikke elskede hinanden mere, men vi savnede bare begge to spontanitet og decideret lyst.

Nu har jeg heldigvis en meget forstående mand. Nu hvor jeg endelig er blevet gravid er jeg blevet lidt bange for at have sex. Jeg er simpelthen bange for at begynde at bløde. Det har han stor forståelse for, for han er osse selv bange for at sex kan skade.

Mit råd til dig er: Snak snak snak med hinanden! Fortæl hinanden hvordan i har det. Så kan det ikke gå helt galt.

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

smillaluna skriver:

Det kan jeg sagtens nikke genkendende til! Da min mand og jeg var i behandling var det på nøjagtig samme måde. Sex blir lidt samlebåndsagtigt, og til sidst mister man lidt lysten fordi det aldrig er spontant.

Vi gjorde det at vi snakkede meget sammen om det. Jeg fortalte ham simpelthen hvordan jeg havde det, og det viste sig faktisk at han havde det på samme måde. Det betød ikke at vi ikke elskede hinanden mere, men vi savnede bare begge to spontanitet og decideret lyst.

Nu har jeg heldigvis en meget forstående mand. Nu hvor jeg endelig er blevet gravid er jeg blevet lidt bange for at have sex. Jeg er simpelthen bange for at begynde at bløde. Det har han stor forståelse for, for han er osse selv bange for at sex kan skade.

Mit råd til dig er: Snak snak snak med hinanden! Fortæl hinanden hvordan i har det. Så kan det ikke gå helt galt.

Held og lykke med projekt baby

Det er faktisk lige hvad jeg ville ha' skrevet! Bortset fra, at vi ikke har været i behandling, så passer resten ret godt på os. Det er ikke fedt, når man faktisk kun har sex for, at lave baby, fordi det er lige NU man har ægløsning, men egentlig ikke lyst til sex lige NU! Vi talte også om det, og det hjalp også for os begge. Vi elsker skam også stadig hinanden, det har der slet ikk hersket tvivl om, vi var bare begge kede af 'tvangssexen'.

Mit råd er også SNAK SNAK SNAK 

Og et til dig! 

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

Iiihh hvor nogle dejlige råd i alle sammen er kommet med! Synes det er rart at vide at jeg ikke er den eneste i min situation

Vi har snakket lidt om vores tid efter vi er kommet hjem fra træning, om at skære ned på tv-tiden. Man tror ikke man ser så meget tv, men man ender bare med at falde hen og så ser man hurtigt op til 4 timer sammenlagt på 1 dag!!! Det er den ultimative sexlyst-dræber! Så det vil vi skære ned på, og så få lidt mere tid til hinanden. Tror jeg vil tage snakken med ham ordentligt i aften om hvordan jeg egentlig synes det kører...

Tusind tak for de gode råd

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

Anonym skriver:

Iiihh hvor nogle dejlige råd i alle sammen er kommet med! Synes det er rart at vide at jeg ikke er den eneste i min situation

Vi har snakket lidt om vores tid efter vi er kommet hjem fra træning, om at skære ned på tv-tiden. Man tror ikke man ser så meget tv, men man ender bare med at falde hen og så ser man hurtigt op til 4 timer sammenlagt på 1 dag!!! Det er den ultimative sexlyst-dræber! Så det vil vi skære ned på, og så få lidt mere tid til hinanden. Tror jeg vil tage snakken med ham ordentligt i aften om hvordan jeg egentlig synes det kører...

Tusind tak for de gode råd

Håber snakken hjælper! 

Anmeld

12. marts 2010

sæddoner

prøv med hver 2 dag, fra 10 dag din mens er startet, sæden skal også nå at modne, så hver dag er for meget.

Prøv noget helt nyt i jeres sex liv som kunne tænde jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.