Nogen der kan anbefale en fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Ansemusen

Jeg bor på Frederiksberg og vil super gerne finde en dygtig og gerne ikke alt for dyr fotograf (bare som er til at komme til i bil uden at det tager flere timer herfra - men kører gerne et stykke) gerne en kvinde, som kan tage nogle smukke billeder af mig og maven! Det skal helst være en som giver billederne redigeret på en CD, så man ikke kun får det eller de billeder med, som man vælger at få printet ud der. En som er villig til at gå ind og lægge skygger, fjerne strækmærker osv.

Og vis endelig jeres flotte billeder hvis I har nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Tjuls

Ansemusen skriver:

Jeg bor på Frederiksberg og vil super gerne finde en dygtig og gerne ikke alt for dyr fotograf (bare som er til at komme til i bil uden at det tager flere timer herfra - men kører gerne et stykke) gerne en kvinde, som kan tage nogle smukke billeder af mig og maven! Det skal helst være en som giver billederne redigeret på en CD, så man ikke kun får det eller de billeder med, som man vælger at få printet ud der. En som er villig til at gå ind og lægge skygger, fjerne strækmærker osv.

Og vis endelig jeres flotte billeder hvis I har nogen

Kender du til BM?

Der er helvedes mange fotografer inde fra øen.. De fleste af deres billeder er lagt ud, og er super gode.. Der er også flere af dem der tager graviditetsbilleder, og man vælger selv stilen.. Det kan jo være værd at tjekke ud for dig. Og jeg mener flere af dem kun tager for billederne/redigeringen og ikke selve tiden.

Anmeld

25. februar 2010

SpunkenJo

Jeg kan anbeflae en SUPER fotograf.

Hun har bla. fotograferet min dreng, og et par af de billeder ligger på hendes hjemmeside:

www.MAY-BRITT.dk

Ellers tryk på det her link, og tryk så igen på billedet, så kommer du direkte til galleriet.

Hun tager meget flotte billeder.

Knus Jo
- som ved hun bor på Ø-bro, og kommer ligeså gerne til dig, som du kan komme til hende! 

Anmeld

25. februar 2010

lululupo

Hej jeg skal ha taget dem hos mjphoto.dk!!!!!!!!!! Det er en af venners kæreste!!!! Han er super, og det er " nærmest det samme som en kvinde" Faktisk er det for endnu bedre med en homoseksuel, de kan bare det der!!!!!!

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Tjuls skriver:

Kender du til BM?

Der er helvedes mange fotografer inde fra øen.. De fleste af deres billeder er lagt ud, og er super gode.. Der er også flere af dem der tager graviditetsbilleder, og man vælger selv stilen.. Det kan jo være værd at tjekke ud for dig. Og jeg mener flere af dem kun tager for billederne/redigeringen og ikke selve tiden.

Når jeg søger på fx. BM foto kommer der bare en side op, hvor man kan købe forskellige billeder. Jeg kan ikke finde den side du taler om - har du et link?

Anmeld

3. marts 2010

Tjuls

Ansemusen skriver:

Når jeg søger på fx. BM foto kommer der bare en side op, hvor man kan købe forskellige billeder. Jeg kan ikke finde den side du taler om - har du et link?

Det er hellere ikke en fotografside.. Jeg vil nærmere kalde det en debatside.. Den startede egentligt ud for alternative mennesker, men nu er der alle slags at finde der..

Der er et blackboard, hvor der nævnes fotografer, og så kan du jo så se deres galleri.. *Finder lige*

Nå der er utallige sider på Blackboarded om fotografer, så nok bedre du selv kigger.. Og du kan jo altid selv søge derinde, efter en der laver mavebilleder.. Der er både prof og amatører..

Siden er: www.blackmarket.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.