Hvad ville du gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Mira0911

Hvis du var på kontanthjælp og i praktik på et plejehjem for at samle noget erfaring til at tage voksen uddannelsen til sosu hjælper, og samtidig med det, bliver ringet op af en virksomhed, hvor du kan komme på i fuldtid og få noget mere i løn end på kontanthjælp - Hvad ville du så vælge?

Jeg er på kontanthjælp, i praktik på et plejehjem, og er blevet ringet op i dag af en tankstation med hensyn til job.

Hvad dælen skal jeg gøre? Hvis de tilbyder fuldtidsjob?

Og så tage nogen vagter på plejehjemmet ved siden af?

Jeg har endnu ikke ringet tilbage til tankstationen...

Hjæælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Hvis du var på kontanthjælp og i praktik på et plejehjem for at samle noget erfaring til at tage voksen uddannelsen til sosu hjælper, og samtidig med det, bliver ringet op af en virksomhed, hvor du kan komme på i fuldtid og få noget mere i løn end på kontanthjælp - Hvad ville du så vælge?

Jeg er på kontanthjælp, i praktik på et plejehjem, og er blevet ringet op i dag af en tankstation med hensyn til job.

Hjæælp...

hvis det kan hænge sammen, så ville jeg uden tvivl tage jobbet og så lidt vagter på pleje hjemmet....

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

ka-ri-na skriver:

hvis det kan hænge sammen, så ville jeg uden tvivl tage jobbet og så lidt vagter på pleje hjemmet....

De vagter jeg så kan få løbende, er jo så nogen jeg må tage løbende over 2 år, for at det kan gælde med som erfaring til uddannelsen...

Anmeld

25. februar 2010

hc=k

MoarJ skriver:

Hjæælp...

Personligt ville jeg tage jobbet, men det er jo nok også fordi jeg bare slet ikke kan finde noget overhovedet.
Du skal gøre det du bliver gladest for.

Anmeld

25. februar 2010

N&J

MoarJ skriver:

Hjæælp...

Jeg ville tage jobbet og så vagter indimellem på plejehjemmet, det kan jo være at du i nogle perioder kan tage flere vagter på plejehjemmet og på den måde få samlet mere erfaring hurtigere.. 

Jeg har faktisk altid godt kunne tænke mig at arbejde på en tank.. hehe og har så arbejdet på plejehjem i over 6 år samtidig med studier.. 

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Personligt ville jeg tage jobbet, men det er jo nok også fordi jeg bare slet ikke kan finde noget overhovedet.
Du skal gøre det du bliver gladest for.

Jeg ved næsten at lønnen er noget bedre end kontanthjælp....

Jeg må høre hvordan og hvorledes... Det kommer til at knibe med møde om morgen... Jeg kan først aflevere den bette kl. 7... Det plejer de fleste dog og gå med til at jeg møder lige efter... Busserne køre af h til herude...

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

De vagter jeg så kan få løbende, er jo så nogen jeg må tage løbende over 2 år, for at det kan gælde med som erfaring til uddannelsen...

ja, men hvis dum mener det vil fungere, så ville jeg gøre det

Anmeld

25. februar 2010

hc=k

MoarJ skriver:

Jeg ved næsten at lønnen er noget bedre end kontanthjælp....

Jeg må høre hvordan og hvorledes... Det kommer til at knibe med møde om morgen... Jeg kan først aflevere den bette kl. 7... Det plejer de fleste dog og gå med til at jeg møder lige efter... Busserne køre af h til herude...

Ja ring og hør ad det er da det nemmeste.

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Har snakket med chefen...

Det er barselsvikariat. 20 timer om ugen, andre gange mere, tildels tilkaldevagt når nogen er syge...

Samtale på Mandag... Så må jeg se hvad det er for noget..

Snakker så med plejehjemmet på Mandag når jeg møder ind... Og høre så dem ad med vagter ind imellem...

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

Jeg ville tænke på fremtiden, altså på uddannelsen..hvis det optimerer dine chancer for at få en uddannelse at du arbejder på plejehjem nu, så ville jeg klart blive der....og så komme igang med en uddannelse hurtigst og inden du opdager hvor dejligt det er at tjene penge..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.