Fik lige en trist øjenåbner :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Netop også derfor jeg ikke ahr sat mig et umiddelbart mål med hvor meget jeg vil tabe. Det er jo ikke til at vide hvordan det kommer til at gå.

Men vi vil nu begge have godt at en lidt anden madstil herhjemme.

sådan er det vidst for mange nybagte forældre... :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

iln

Vinker skriver:

Det er så nemt liiiige at hapse et eller andet når man går hjemme og så forbrænder man jo ikke ret meget når man ikke får pulsen op eller går ture. Der er så mange dårlige vaner, æv

Synes det er en god undskyldning at der stadig ligger sne og is undenfor. Heldigvis har det tøet godt igår og idag. Det hjælper lidt på det, men det er også pokkers glat mange steder.

Da jeg gik hjemme på barsel var jeg også ude og gå op til flere gange om dagen og mens jeg ammede så raslede kiloerne også bare af, men 1, 2, 3 så gik det bare den anden vej desværre...

Her står jord og himmel så i et igen. Det sner helt vildt. Vejene var ellers blevet rigtig gode.

Anmeld

25. februar 2010

Vinker

iln skriver:

Her står jord og himmel så i et igen. Det sner helt vildt. Vejene var ellers blevet rigtig gode.

ej hvor surt - nu hvor man allermest troede at det var ved at forsvinde så kommer der mere sne :( Det sneede også en del her igår eftermiddags men det er smeltet igen. Tror faktisk det regner lige nu!

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Åh det kender jeg ALT for godt! Ungen sover og man keder sig....Hvad skal jeg dog lave???? SPISE! Og man køber alt muligt man ikke skal fordi man keder sig og så er det lidt synd for en selv og så kan man da lige købe noget chokolade med hjem..... Jeg har lavet den aftale med mig selv at jeg GERNE må spise slik HOS ANDRE. Jeg må ikke købe det med hjem. Selvfølgelig har der været en aften hvor vi så har lejet en film og så har vi købt guf, men det er også okay. Før købte jeg noget HVER dag.

Jeg håber du kan komme hen til det mål du gerne vil

Anmeld

25. februar 2010

susan82

iln skriver:

Piger.... jeg har brug for jeres hjælp.

Her til morgen var jeg lige en tur på vægten og det var simpelthen så forfærdeligt. At gå på barsel betyder for mig at jeg bare spiser og spiser. Jeg tabte en del lige efter fødslen, men nu er jeg faktisk kun 5 kilo fra den vægt jeg nåede, da jeg var højgravid.

Derfor er det dælme nu. Jeg har lige bestilt nogle fedtforbrændende piller (grøn the, kaktus mm. indeholder de - har taget dem før, så kender til dem - og har det bedst med at det er et naturprodukt, og ikke alle de tilsætningsstoffer, der kan være farlige for kroppen.). Sidst jeg tog dem og spiste som anbefaldt tabte jeg mig faktisk 13 kg, så nu prøver jeg igen + jeg er begyndt at træne igen.

fingre for mig at jeg bare kan tabe mig lidt inden brylluppet. Spørg gerne ind til hvordan det går, så jeg har noget at blive hængt op på.

Uhhhh lydet som noget for mig.....Hvad hedder de piller? er det det fra Hearbalife?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.