Hjælp, sidste dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Sofia

DK skriver:

Hej baby.dk!

Min gode veninde Christina og hendes kæreste Morten er deltagere i en bryllupskonkurrence. Der er sidste dag for afstemning om hvem vinderparret er i dag! 

Så kære kære medsøstre her på baby.dk, vil i ikke hjælpe verdens sødeste, dejligste og mest betænksomme kvinde med at vinde hendes drømmebryllup!

I går ind på radiohorsens.dk og trykker på bryllupsfanen. Christina og Morten er det sidste par nederst på listen over de 10 finalister. De står med deres dejlige dreng Elias. 

Jeg er bange for at de får brug for stemmerne, da Christina altid er så beskeden, så hun er ikke den der selv "punker" bekendte for stemmer! Så nu er jeg lige en lille hjælp håber jer!

Tusind tak hvis i kan afse to min. til at stemme!!

Kærlig hilsen Ditte!

Så har jeg stemt fra kærestens comp. også. Hvid du er på uni, må du kunne stemme en masse gange, der må være forskellige IP adresser. Krydser fingre for din veninde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

DK

Tusind tak til alle jer der har stemt! Afgørelsen kommer i morgen kl 17! Jeg er desværre til familie tam-tam, men skal nok lige komme med vinderen når jeg er hjemme igen lørdag!

Men tusind tak for hjælpen!! Ihhh jeg håber de vinder og får alle ønsker opfyldt!

Anmeld

25. februar 2010

msax

også en stemme herfra - gid det var mig der snart skulle giftes.

giv lyd hvis de vinder....

Anmeld

28. februar 2010

DK

Hej Alle!

De vandt desværre ikke!  Der var afgivet 8000 stemmer og vinder parret havde fået ca. 2000.

Men tusind tak for hjælpen alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.