Store drenge i damernes omklædningsrum.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Kloster

Godmorgen.

Drengene og jeg har jo vinterferie i denne uge. Total hygge og afslapning. Men så er jeg kommet på, at det kunne være sjovt at komme en tur i svømmehallen med de 3 rødder. Men.....

Nu er Mads jo snart 6 år og jeg ville automatisk tage ham med ind i damernes omklædningsrum, men jeg synes alligevel, han er lidt for stor til det.

Synes heller ikke, jeg vil pådutte Rasmus (12) og Nicolaj (10½ ) den opgave at få Mads vasket ordentligt for at komme i svømmehallen, men også bagefter, hvor han skal vaskes, tørres og hjælpes med noget af tøjet.

Hvad gør I andre ell hvad ville I gøre?

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Mca<3

Årh det er svært   Jeg syntes umiddelbart at når han snart er 6 år så er han for stor til at bade med damerne , tror måske nogen damer ville føle sig utilpas ved det ... Ville lade de store tage ham med i drengenes omkl. rum det kan de sagtens   Ellers hop i badedragten og smut med ind til mændende

Anmeld

25. februar 2010

Tkcuf

Jeg ville nu også synes en dreng på den alder er for stor til at gå ind til damerne (jeg ville finde det ubehageligt) Så lad ham gå med de andre to.. Om ikke andet er du jo ikke så langt væk

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Hvad siger ham på 6 selv til det? er han "villig" til at få hjælp af de store? og gider de det? så skal det nok gå med ham hos dem....

Ellers må du høre hvad svømmehallens regler er for omklædning med forældre.... de plejer ha regler for hvor gamle børnene må være (elller det har den svømmehal vi plejer at ta i i hvert fald)

God svømmetur Lyder da som en rigtig god idé

Anmeld

25. februar 2010

malenealm

Jeg har en søn på 9 år, han vil ikke gå i omklædningsrummet alene, derfor er han med mig inde hos damerne, der har aldrig været problemer, værken hos ham, eller andre. syntes helt klart du skal tage ham med dig. :-)

Knus malene 35+4

Anmeld

25. februar 2010

RumlesMor

Jeg har to nevøer som jeg har haft med i svømmehal, og mener jeg havde den mindste med i dame-omklædning indtil hans 6 år.

Det er svært lige omkring den alder...men jeg ville ikke have noget problem i at lade to drenge på henholdsvis 10 og 12 klare lillebror. Så længe de store drenge ikke har ansvaret for ham INDEN I svømmehallen, kan de godt klare badet.

Ellers må han komme i bad igen derhjemme...ville ikke tage det så tungt.

Anmeld

25. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes også han er for gammel til at være med i damernes omklædning. Jeg går selv en del i svømmeren for tiden og jeg synes faktisk det er virkelig ubehageligt når folk har deres halvstore skoledrenge med ind... Der synes jeg virkelig foreældrene glemmer at tage hensyn! Det kan jeg blive rigtig træt af, faktisk! Min søn kommer ihvertfald ikke med ind til damerne  den alder!

Men jeg tror da sagtens de andre kan hjælpe ham! Rigtig god tur i svømmeren!

Anmeld

25. februar 2010

Mumto3

I vores svømmehal må de ikke komme med når de er 6 år. Hvis en mor f.eks. skal i svømmehal  sin søn, så kommer en af de mandelige livreddere og går med sønnen i i drengenes omklædningsrum og hjælper. (og selvfølgelig hjælper de også, når man så er færdig med svømmeturen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.