Gid en vis person havde ventetiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

lmhj

Min kæste og jeg prøver at bliver gravid via doner. Vi været inde til inseminering d. 23/1-10 og så kunne vi bare vente spændt i 16dage til vi kunne tage testen. Men d.  6/2-10 fik min kæreste pludselig og næsten en uge før tid, en menstruations lignende blødning.

(skal lige siges vi er et lesbisk par) Derfor ingen gravitet tænkte vi og testen var da også negativ.

Men straks efter hendes mens, fik hun boblene fornemmelser i underlivet, strækninger over underlivet og en del andre underlige ting oplever hun i sin krop, hun ikke har prøvet før. Men alle test er negative.

Nu er jeg ikke den mest tålmodige person, så igår besluttede vi os til at få det endelige svar, via en blodprøve og nu sidder jeg så her og skriver, kl. 7.30 om morgenen med nervøse finger, for vi skal ha sva idag og tænk nu hvis.....

Var bare lige lidt morgen nervøsitet der skulle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

helora

Uh, hvor er det spændende. Krydser fingre for, at I venter en baby

Anmeld

25. februar 2010

karina1980

for at det er et super godt svar i får.

velkommen til siden

Anmeld

25. februar 2010

lmhj

Tak skal i ha.

Nu ringer telefonen op. Hun sidder og venter på lægen tgaer...

Det er da ulideligt det her..

Nå endnu en negativ test. Og denne gang må vi jo stole på at testen viser rigtigt. Så må vi op på hesten igen.

Anmeld

25. februar 2010

helora

lmhj skriver:

Tak skal i ha.

Nu ringer telefonen op. Hun sidder og venter på lægen tgaer...

Det er da ulideligt det her..

Nå endnu en negativ test. Og denne gang må vi jo stole på at testen viser rigtigt. Så må vi op på hesten igen.

Det er jeg ked af at høre. Men fat mod. Det skal nok lykkes jer

Anmeld

25. februar 2010

lmhj

Ja er bare ærgelsen og skuffelsen man skal over. Det er også vores første gang vi har været inde men nu ved vi så hvad det er vi går ind til næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.