Vende sig hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Bom

Hej Piger..

Ja hvornår er det normalt at babyen vender sig med hovedet nedad??

Grunden til jeg spørg, er fordi lille pigen var meget stille igår og i formiddags, men her til aften, føles det bare som om hun er ved at mase sig rundt, det er så'n masende følelse, og det er ikke som sted i maven, det flytter sig langs den ene side af maven.. Så tænkte på om hun var ved at vende sig med hovedet nedad??

Jeg er 29+ 1 idag..

Knus Maria som glæder sig til 3D/4D på fredag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Tina2

Kan faktisk ikke huske hvornår min datter vendte sig, men min søn vendte sig korrekt i uge 28 og der blev han stående:-)

Anmeld

25. februar 2010

Pipsemor

Hej maria,

<3 tillykke med maven! For mig kunne det da godt lyde som om hun i hvert fald har forsøgt at vende sig, men jeg mener stadig godt, der kan går noget tid, hvor de mosler rundt før de endeligt ligger sig med hovedet nedad (udfra hvad jeg har læst )

Jeg har ikke selv prøvet, da min søn ikke vendte sig. Han stod fast med foden på vej ud.

Men er det ikke herinde, der også er en graviditetskalender ellers er det netbaby.dk, hvor den skriver dag for dag, hvad der sker i din mave. Der mener jeg også, man får oplyst, når bebs stiller sig fast.

Held og lykke med det hele.

Knus herfra.

Anmeld

25. februar 2010

Bom

Tina2 skriver:

Kan faktisk ikke huske hvornår min datter vendte sig, men min søn vendte sig korrekt i uge 28 og der blev han stående:-)

Uhh så håber jeg da hun har vendt sig, og bliver stående..

Anmeld

25. februar 2010

Bom

Pia_K skriver:

Hej maria,

<3 tillykke med maven! For mig kunne det da godt lyde som om hun i hvert fald har forsøgt at vende sig, men jeg mener stadig godt, der kan går noget tid, hvor de mosler rundt før de endeligt ligger sig med hovedet nedad (udfra hvad jeg har læst )

Jeg har ikke selv prøvet, da min søn ikke vendte sig. Han stod fast med foden på vej ud.

Men er det ikke herinde, der også er en graviditetskalender ellers er det netbaby.dk, hvor den skriver dag for dag, hvad der sker i din mave. Der mener jeg også, man får oplyst, når bebs stiller sig fast.

Held og lykke med det hele.

Knus herfra.

Tak tak..

Det var da træls din dreng ikke vendte sig..

Jeg sys jeg har prøvet og læse mig frem til det, men kunne ikke lige finde det, men håber da hun har vendt sig, og bliver stående med hoved nedad..

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

man siger at førstegangsfødende's barn vender sig meget sent, Men min hun vendede sig allerede i uge 27 og lå fast med hovedet i uge 31, så det kan godt være din har vendt sig nu, det før du af vide af din JM eller læge til næste undersøgelse

Anmeld

25. februar 2010

Bom

Lone H. skriver:

man siger at førstegangsfødende's barn vender sig meget sent, Men min hun vendede sig allerede i uge 27 og lå fast med hovedet i uge 31, så det kan godt være din har vendt sig nu, det før du af vide af din JM eller læge til næste undersøgelse

Jeg skal til 3d/4d imorgen, det kan være hun fortæller det..

Men det kunne da være rart, hvis hun allerede havde vendt sig, og så blev stående..

Anmeld

25. februar 2010

LRJ

Mini-Terp skriver:

Jeg skal til 3d/4d imorgen, det kan være hun fortæller det..

Men det kunne da være rart, hvis hun allerede havde vendt sig, og så blev stående..

ja det kan hun nok

ja det ville det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.