nåmen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Milka

mine muffins blev MEGET bedre end min chokoladekage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Ranarupta

Årh, de er rigtigt fine!! 

Anmeld

24. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Wow,de er virkelig flotteKunne bøtterne li` dem?

Anmeld

24. februar 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Wow,de er virkelig flotteKunne bøtterne li` dem?

ja er du gal mand, de var helt vilde. de fik muffins, boller og kakaomælk (har aldrig set dem drikke så meget af kop på én gang). og så fik de lidt smarties, og en plastikskål hver med vindruer, ananas og kiwifrugt. oven i det baskede de i opmærksomhed og en million kys og kram – de var i topform og elskede hvert et øjeblik

Anmeld

24. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

ja er du gal mand, de var helt vilde. de fik muffins, boller og kakaomælk (har aldrig set dem drikke så meget af kop på én gang). og så fik de lidt smarties, og en plastikskål hver med vindruer, ananas og kiwifrugt. oven i det baskede de i opmærksomhed og en million kys og kram – de var i topform og elskede hvert et øjeblik

Ha,ha,hvor lækkert,kan lige se det for mig

Anmeld

25. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

FANTASTISK SKØØØNT at blive 1 år, lyder det til

Anmeld

25. februar 2010

lion

Sikke fine de muffins ser ud. MMMMMums

Dejligt at dine piger hyggede sig og blev forkælet, man fylder jo kun 1 år EEN gang

Anmeld

25. februar 2010

Dictes mor

altså de piger Det er forresten nogle fantastiske billeder du har lagt ud på FB af de vellykkede piger. Jeg er vild med dem, og man får sådan lyst til at spise kage og grine sammen med dem

Anmeld

25. februar 2010

anna-jonas

De ser flotte ud, Camilla.................og godt at de faldt i god jord, hos hovedpersonerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.