AV min ryg, ribben og mit haleben!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Bare mig..

Jeg har simpelthen SÅÅÅ ondt i ryggen, højre side ved ribbenene og i halebenet. Jeg er simpelthen ved at dø!

Det er ikke fordi hun sparker i ribbenene (føles det i hvertfald ikke som om) men fordi hun nok ligger og presser derop i.
Men kan hun gøre det KONSTANT?

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for jeg har så ondt i de tre ting der. Nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Bare mig..

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

24. februar 2010

LRJ

marikka skriver:

Slet ingen der kan hjælpe?

sådan har jeg haft det de sidste mange uger, mit er så både halebenet, ballerne, lændet, ryggen, skambenet foran, og begge sider i ribbenet, men Mest i højre side, og det gør ondt af H....... til

da jeg spurgte JM om det fik jeg af vide at det er "normalt" graviditet genér, men nu har jeg bestilt akupunktur oppe på sygehuset, for at få det væk i ryggen

- Aner ikk hva det er, men Kan godt forstå du sys det gør ondt, For det er virkelig ulideligt 

Anmeld

24. februar 2010

Bare mig..

Lone H. skriver:

sådan har jeg haft det de sidste mange uger, mit er så både halebenet, ballerne, lændet, ryggen, skambenet foran, og begge sider i ribbenet, men Mest i højre side, og det gør ondt af H....... til

da jeg spurgte JM om det fik jeg af vide at det er "normalt" graviditet genér, men nu har jeg bestilt akupunktur oppe på sygehuset, for at få det væk i ryggen

- Aner ikk hva det er, men Kan godt forstå du sys det gør ondt, For det er virkelig ulideligt 

Har du fået at vide om der er noget du kan gøre? nogen øvelser eller noget?

Det gør sindssygt ondt... Virkelig..

Anmeld

24. februar 2010

LRJ

marikka skriver:

Har du fået at vide om der er noget du kan gøre? nogen øvelser eller noget?

Det gør sindssygt ondt... Virkelig..

ja ligge på alle 4 og bevæge røven fra den ene side til den anden, den hjælper lidt, men når det gør vildt ondt er der ikk rigtigt noget at gjorde  

jeg prøver akupunktur nu, fordi har hørt det hjælper meget

Anmeld

24. februar 2010

LRJ

ups..

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har de sidste par dage haft det på samme måde ved ribbenene, i siden og ryggen.. Det er virkelig ubehageligt at sidde op, man kan hverken læne sig frem eller tilbage eller sidde ret op   Jeg kan mærke den der masende bevægelse op mod ribbenene og så spark i højre side af taljen...

Hvis du finder et godt tip må du gerne give det videre - jeg er selv blevet anbefalet at stille mig på tåspidserne i sengen  med numsen i vejret, ansigtet/panden ned i madrassen og armene til støtte, nærmest i omvendt bro - på den måde kan man flytte tyngdepunktet lidt og dermed få baby til at rykke sig lidt...

Anmeld

25. februar 2010

Bare mig..

Rosa skriver:

Jeg har de sidste par dage haft det på samme måde ved ribbenene, i siden og ryggen.. Det er virkelig ubehageligt at sidde op, man kan hverken læne sig frem eller tilbage eller sidde ret op   Jeg kan mærke den der masende bevægelse op mod ribbenene og så spark i højre side af taljen...

Hvis du finder et godt tip må du gerne give det videre - jeg er selv blevet anbefalet at stille mig på tåspidserne i sengen  med numsen i vejret, ansigtet/panden ned i madrassen og armene til støtte, nærmest i omvendt bro - på den måde kan man flytte tyngdepunktet lidt og dermed få baby til at rykke sig lidt...

Det er simpelthen så træls.

Jeg skal nok lige give beskeden videre til dig, hvis jeg finder en løsning. Men jeg vil da helt sikkert prøve dit tip. - alt der KAN have en effekt på mine smerter skal helt sikkert afprøves.

Anmeld

25. februar 2010

Dictes mor

Jeg tror desværre ikke, at der er nogen løsning. Sådan havde jeg det også i laaaang tid. Jeg spurgte min jordemoder, og hun fortalte, at det er fordi livmoderen er fylder så meget at den trykker på ribbene. Det hjælper sidst på graviditeten, hvor det hele flytter sig ned af, men så får man bare ondt længere nede - if you know what I mean

Anmeld

25. februar 2010

Bare mig..

Majastina skriver:

Jeg tror desværre ikke, at der er nogen løsning. Sådan havde jeg det også i laaaang tid. Jeg spurgte min jordemoder, og hun fortalte, at det er fordi livmoderen er fylder så meget at den trykker på ribbene. Det hjælper sidst på graviditeten, hvor det hele flytter sig ned af, men så får man bare ondt længere nede - if you know what I mean

Oh shit, jeg havde håbet, at der var en løsning, der måske kunne lindre smerterne lidt. Godt der ikke er såååååh lang tid igen, så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.